Skip to main content
Vraag

wat moet ik doen

• January 20, 2025
  • 1 reactie
  • 747 Bekeken

Hoi ik ben afgelopen zomervakantie naar frankrijk gegaan samen met mijn ouders we zaten op een camping met weinig kinderen van mijn leeftijd ik had een paar vrienden die ouder waren waaronder een jongen van 19 we noemen hem even hans dus ik en hans waren best goede vrienden ik had een duidelijk grens aangegeven maar hij probeerde verder te gaan ik rende weg en vergeefde hem ik dacht dat er niks meer was dus sprak weer met het zelfde groep Je af  het was laat en hans zij ik loop wel met je terug alleeb toen wist ik al dat er iets was maar alsnog zei ik is goed hij heeft mij toen verkracht ik durf dit niemand te vertellen omdat ik bang ben dat ze gaan denken dat ik raar ben ik ben trouwens 14 toen dit gebeurde werd hij net 20

1 reactie

Roos_De_Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@K.Anoniem-forum 

Heel goed en knap van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte! En fijn dat je het forum van De Kindertelefoon hebt gevonden voor steun.

Lieve groet,

Roos van De Kindertelefoon