Hoi
Morgen komt er iemand logeren (jongen). Hij is al heel vaak geweest. Dan leggen we een matras in de slaapkamer en dan slapen we dus op mijn kamer. Maar de afgelopen keren was het anders. Vroeger was het nooit een probleem als we bloot waren. Maar dat is nu anders ofzo.
Ik krijg borsten en ook schaamhaar. twee week geleden heb ik mij expres wel uitgekleed in de slaapkamer waar hij bij was en mijn pyjama aangedaan. Want ik dacht waarom niet. Vroeger kon het ook waarom moet het dan anders zijn.
ik voelde me geil toe ik dat deed. Maar ik weet niet wat hij dacht en durfde het niet te vragen
Toen we in het bed lagen hebben we wel over dingen gepraat net als altijd. Maar ik bleef steeds maar geil en heb ook gevingerd en toen dacht ik aan hem.
Het liefst zou ik willen dat hij bij me kwam liggen in het bed. Niet voor seks, dat wil ik niet. Maar meer om te praten en misschien te voelen. en te knuffelen. Toch ook voor geil zijn. Ik vind het lastig om het op te schrijven wat ik bedoel. Ik weet niet of ik verliefd ben. maar meer dat ik hem vetrouw en goed ken.
Zou ik dat kunnen vragen? Zou hij dat ook willen?