Vraag

wat moet ik doen?

  • 22 February 2024
  • 11 reacties
  • 1072 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi

Morgen komt er iemand logeren (jongen). Hij is al heel vaak geweest. Dan leggen we een matras in de slaapkamer en dan slapen we dus op mijn kamer. Maar de afgelopen keren was het anders. Vroeger was het nooit een probleem als we bloot waren. Maar dat is nu anders ofzo. 

Ik krijg borsten en ook schaamhaar. twee week geleden heb ik mij expres wel uitgekleed in de slaapkamer waar hij bij was en mijn pyjama aangedaan. Want ik dacht waarom niet. Vroeger kon het ook waarom moet het dan anders zijn.

ik voelde me geil toe ik dat deed. Maar ik weet niet wat hij dacht en durfde het niet te vragen 

Toen we in het bed lagen hebben we wel over dingen gepraat net als altijd.  Maar ik bleef steeds maar geil en heb ook gevingerd en toen dacht ik aan hem. 

Het liefst zou ik willen dat hij bij me kwam liggen in het bed. Niet voor seks, dat wil ik niet. Maar meer om te praten en misschien te voelen. en te knuffelen. Toch ook voor geil zijn. Ik vind het lastig om het op te schrijven wat ik bedoel. Ik weet niet of ik verliefd ben. maar meer dat ik hem vetrouw en goed ken. 

Zou ik dat kunnen vragen? Zou hij dat ook willen?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Bloemtjes_fleur 

Ik zie dat je in een lastige situatie zit

miss kan je vragen of het goed is dat jullie bij elkaar omkleden? (of gw doen kan ook😂)

of miss moet je je gevoelens vertellen tegen hem dat je met hem wilt liggen?

Maar ik weet niet of hij dat zou willen  want ja...ik niet de toekomst verspellen.

ik hoop dat het morgen goed gaat en laat het mij weten hoe het is gegaan overmorgen ja?

Vp en heeeel veel succses Fleur! + groetjes @Kingboy 👑🤠🧐

Reputatie 2
Badge

Je kan het vragen, of hij dat zou willen. Moet je uiteraard wel duidelijk zeggen wat je wilt, grenzen zijn belangrijk, als er wat gebeurd hoor ik het graag!

Reputatie 4
Badge +3

 

ik hoop dat het morgen goed gaat en laat het mij weten hoe het is gegaan overmorgen ja?

 

Ik zal het proberen te schrijven hoe het is gegaan. Het is wel spannend inderdaad om dat te doen.

Maar het lijkt me wel leuk en spannend ook om te vragen.

Reputatie 2
Badge

oke, laat maar weten!

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Ik zou vertellen of het gelukt was met de loge. de vorige keer dat die jongen kwam logeren was het wat ongemakkelijk. Hij is een jongen ook van 13 jaar. Het is een zoon van een vriendin. Zijn vader en meder zijn goede vrienden van mijn vader en moeder. En we kennen elkaar al van kleuter. 

Hij komt soms logeren. Zijn vader is weg voor zijn werk en zijn moeder moet nachtdienst doen. 

Nu kwam hij dus gisteren weer slapen. En toen het avond was en we naar bed moesten heb ik dus gevraagd (van de tip) of hij het vervelend vond dat ik me had uitgekleed (naakt) in zijn bij zijn. Hij werd toen wel rood maar zei nee. Dus heb ik het weer gedaan. Hij kleedde zich ook uit en deed een pyjama aan. Alleen hij hielt zijn slip aan.

Ik vroeg of hij even bij mij wilde liggen en dat hebben we gedaan. We hebben gezoend en een beetje gevoeld. Meer tegen elkaar , dat was fijn en warm en best geil. 

dat was het

Fleur

 

Reputatie 2
Badge

Leuk! Fijn dat het goed ging

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Bloemtjes_fleur 

Ik ben blij voor je dat alles is goed gekomen 

En als je met andere dingen zit vraag dat dan ook

Groetjes @Kingboy 🤴

Reputatie 6
Badge +4

@Bloemtjes_fleur  Leuk dat het gelukt is maar hebben jullie ook elkaars geslacht gevoeld?

Reputatie 4
Badge +3

@Bloemtjes_fleur  Leuk dat het gelukt is maar hebben jullie ook elkaars geslacht gevoeld?

Niet heel echt. Maar meer dat we tegen elkaar lagen en mijn borsten duwden tegen hem aan en mijn been schoof wel langs zijn piemel. Hij had wel zijn handen over mijn billen. Het voelde heel fijn en misschien wil ikw el meer.

Fleur

Reputatie 4
Badge +3

@Bloemtjes_fleur  Leuk dat het gelukt is maar hebben jullie ook elkaars geslacht gevoeld?

Heb jij het wel eens gevoeld op die manier? Rick123?

Reputatie 2
Badge

Hoi 

Ik wil niet zeuren hoor…..  maar let op dat je niet te veel off topic gaat en een waarschuwing of ban krijgt mijn tip is om hierover een nieuw topic te openen.

 

Jartun

Reageer