Vraag

wat moet ik doen?

  • 4 April 2020
  • 6 reacties
  • 438 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Heyy, ik ben een meisje en ik ben nog best jong… maar ik ben best geil en heb veel zin in seks. Vingeren vind ik te weinig.. heeft iemand tips?


6 reacties

Hoi

 

Maak je geen zorgen :slight_smile:  Bij de een begint erotische interesse op een wat vroegere leeftijd dan bij de ander. Het zou kunnen dat jij hierin wat voorsprong hebt ten opzichte van bv. je vrienden. Dat kan gebeuren. 

 

Misschien vind je het fijn om seksueel getinte verhalen te lezen, en daarbij wat te fantaseren. Ook zou je de site van Sense kunnen doornemen voor nuttige en correcte info. Op die manier doe je alvast wat kennis op, voordat je aan het “echte” werk begint :slight_smile:

 

Op seksueel gebied zou ik je graag aanraden om te wachten tot je een partner ontmoet waar je je erg vertrouwd bij voelt. Op die manier wordt je eerste keer een fijne ervaring om gelukkig op terug te kijken. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Yo, ik ben en jongen ook aardig jong 

Misschien met een jongen afspreken en dat zie je vanzelf wat er komt.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 7:

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Reputatie 1
Badge +2

Yo, ik ben en jongen ook aardig jong 

Misschien met een jongen afspreken en dat zie je vanzelf wat er komt.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 7:

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Oke maar met wie dan?

Reputatie 1
Badge +2

Hoi

 

Maak je geen zorgen :slight_smile:  Bij de een begint erotische interesse op een wat vroegere leeftijd dan bij de ander. Het zou kunnen dat jij hierin wat voorsprong hebt ten opzichte van bv. je vrienden. Dat kan gebeuren. 

 

Misschien vind je het fijn om seksueel getinte verhalen te lezen, en daarbij wat te fantaseren. Ook zou je de site van Sense kunnen doornemen voor nuttige en correcte info. Op die manier doe je alvast wat kennis op, voordat je aan het “echte” werk begint :slight_smile:

 

Op seksueel gebied zou ik je graag aanraden om te wachten tot je een partner ontmoet waar je je erg vertrouwd bij voelt. Op die manier wordt je eerste keer een fijne ervaring om gelukkig op terug te kijken. 

 

Gr. Kenshin

Dankjewle

Hey ik heb een hele lekkere tip gebruik de stralen van je douche kop zet het op de hardste straal een spuit het op je clit zzooooo lekkeeer. Echt waar probeer paar.

Hoe oud ben je?

 

Reageer