Vraag

Wat maakt een jongens aantrekkelijk?

  • 18 August 2022
  • 6 reacties
  • 327 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi ik heb een vraag aan alle meisjes. Wat maakt en jongen nou aantrekkelijk? Gaat het bijvoorbeeld vooral om uiterlijk of innerlijk. Ik denk namelijk dat mijn uiterlijk beter is dan mijn innerlijk.

 

 

Gr. Anoniem


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi, ik vraag me dit eig ook af andersom.

ik vind een jongen aantrekkelijk als ie er wel gwn goed en verzorgd uitziet etc en dat ie meisjes wel lief behandelt en gwn leuk gaat flirten ofz. Zelf wordt ik trouwens echt aangetrokken door de ogen van een jongen of hoe die uit zn ogen kijkt zegmaar.

maar ik denk dat ik eerst op uiterlijk val en hoe die zich gedraagd (want hij moet niet arrogant gedragen ofz) en daarna later meer naar innerlijk kijk.

 

groetjes :)

 

 

Reputatie 1
Badge +3

Oké, bedankt voor je reactie.

Voor mij beide.  Ik vind uiterlijk wel belangrijk maar als je verder niet leuk bent houdt het snel op.  Andersom kan ik iemand wel mooier gaan vinden die ik heel leuk vind.  Maar niet zo dat ik dan iets zou willen ofzo.  

Ik denk eerlijk gezegd dat ik voor iemand die ik heel knap vind wel iets meer moeite door om te zien of er misschien toch iets meer karakter inzit dan op het eerste gezicht.  ( als iemand heel verlegen is ofzo).

 

Waarom zeg jij dat je uiterlijk beter is dan je innerlijk? Waar loop jij tegenaan dan?

Badge

Hee!

Dit is heel normaal dat je het vraagt!

Maar voor iedereen is het anders!

Ik val zelf op Langere jongens met bruin of blond haar. En innerlijk vind ik dat hij zorgzaam en lief moet doen en niet bij zn vrienden anders moet doen tegen mij!

Maar dit verschild natuurlijk voor iedereen!

Reputatie 1
Badge +3

Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties. @Mimo ik denk dat omdat ik normaal tegen iedereen heel aardig ben en ik help graag, maar tegen sommige dingen die mensen doen kan ik echt niet tegen (zoals roken, drugs gebruiken,  stoer doen etc.) en als ze dan met mij om proberen te gaan dan krijg ik meestal ruzie met ze. Jongens en meisjes dus. En dan probeer ik ze het leven zuur te maken door bijvoorbeeld naar hun familie te gaan en zeggen dat ze roken ofzo. 

Dat is wel een naaistreek ja. Ik hou ook niet van roken (vind dat echt heel vies) een als een jongen rookt dan wil ik meteen niks meer met hem.  Enorme  afknapper. Maar ik zou ze ook niet verraden. 

 

Maar aan de andere kant als ik eenmaal besluit dat ik iemand niet mag negeer ik diegene compleet.  Zelfs als ze proberen aardig te doen, doe ik geen moeite meer. Zo heeft iedereen wel een slechte eigenschap.  

Reageer