Wat kan je nog gebruiken inplaats van seks toys

  • 20 August 2018
  • 32 reacties
  • 6239 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
weet iemand wat je nog kan gebruiken als seks toy ik heb al een kam,tandenborstel,bellenblaas weten jullie meerdere dingen die je kan gebruiken als seks toy?

32 reacties

@JOHNATHAN een penis heb ik niet vingers is saai aan het worden douche kop hebben we alleen in bad lichtsaber weet ik niet wat dat is en op je vraag nee want anders is dit mijn 3de waarschuwing
Badge +3
Al jouw zelfbedachte toys moet je niet gebruiken! Aan een kam zit haar, aan een tandenborstel andere bacteriën en miss tandpasta, aan een bellenblaas zit sop en dat kan heel erg bijtend zijn in je geslacht organen dus koop er iets voor of gebruik handen gwn maar wel goed wassen
m&m,s in een condoom en dicht knopen? IDK ok lol by

hi 

ik ken het probleem bij je. ik heb het zelf ook heel erg gehad nu ook nog wel haha. maar wat je het beste niet kunt doen is huishoudelijke dingen gaan gebruiken, omdat het echt heel schadelijk kan zijn! wat je wel kunt doen is iets nieuws uitproberen bijvoorbeeld andere standjes proberen of ander handwerk gebruiken maar je kunt bijvoorbeeld ook een week of 2 niks doen en daarna weer wel zodat het weer leuk wordt. ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

liefs….

Reputatie 3
Badge +2

Potlood, papier eromheen. Zakje overheen. Nat maken en er insteken

Badge

In de kruidvat winkel staan ​​spelletjes die je zelf kunt betalen

Reputatie 3
Badge +2

Penis, Vingers, douchekop , kam.


Wrm staat er bij mij dat jij de hele tijd op je topic reageerd? Is dit een fout in mijn syssteem?

Reageer