Wat kan je nog gebruiken inplaats van seks toys

  • 20 August 2018
  • 32 reacties
  • 6182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
weet iemand wat je nog kan gebruiken als seks toy ik heb al een kam,tandenborstel,bellenblaas weten jullie meerdere dingen die je kan gebruiken als seks toy?

32 reacties

Bellenblaas lijkt mij niet echt aan te raden...

Anyway, het lijkt mij niet aan te raden om dingen te gebruiken die daar niet voor bedoeld zijn.
Gebruik je handen, een douchekop, een ander of koop een speeltje.
Dat is vele malen veiliger.
ik ben bijna 14 ik kan moeilijk een speeltje gaan kopen op deze leeftijd ?
Je kunt het altijd nog bestellen en ergens ophalen, wat misschien kan werken.
Ja ik ben het met Menspersoon eens, gebruik dingen die daarvoor bedoeld zijn dat is ook nog eens veiliger, je zou dit kunnen bestellen op sites en dan word het discreet bezorgd en kan je tegen je ouders zeggen dat het bijv nieuwe schoenen ofz zijn
Sekswinkels kun je gewoon binnenlopen als je 14 bent. Is misschien eigenlijk ook wel beter, daar werken namelijk mensen die ook weten wat voor speeltjes jij het beste kunt gebruiken.

Als je per sé DIY-speeltjes wilt gebruiken kun je zoeken naar voorwerpen met een goed handvat. Zoals een garde, een spatel of andere dingen. Gebruik geen houten voorwerpen ivm splinters en gebruik altijd een condoom om zulke speeltjes te 'bedekken'
@VITUPERATIVE
Ik heb geen condooms in huis en als ik het koop komen mijn ouders er zeker achter
@RONALD2001
als ik iets bestel weten mijn ouder het zwz want ik bestel met de kaart van mijn ouders dus online is heel moeilijk
hmm en je beste vriendin dat die het koopt??
Ik heb wel een seks shop dichtvin de buurt maar die shop staat voor een super drukke straat maar ik heb kort geleden op aliexpres een vibrator gevonden die op een lipstick lijkt maar als ik een paketje krijg is de kans groot dat mijn ouders het openen en ik weet ook niet of aliexpres wel zo betrouwbaar is met seks toys
@RONALD2001
zij gaat me heel raar aankijken als ik dat vraag want zij masturbeer zo ver ik weet niet
Niet raar ofzo maar ik was zelf opzoek naar mijn verloren mascara doe mijn moeder had ingepikt omdat ze het onzin vond omdat ik heel dikke lange en zwarte wimpers heb wat ik best vervelend vind want ze plakken tegen mijn bril aan maarja......

Dus ik zat te zoeken en vond opeens een vibrator ? Ik was best geschrokken dus wat ik maar bedoel je weet nooit of je moeder dat soort dingen gebruikt
@HEEL ANONIEM wow das best heftig als je dat vind in het nachtkasje van je moeder ?
@HEEL ANONIEM wow das best heftig als je dat vind in het nachtkasje van je moeder ?

Valt wel mee, masturbatie is heel normaal!

Ik heb wel een seks shop dichtvin de buurt maar die shop staat voor een super drukke straat maar ik heb kort geleden op aliexpres een vibrator gevonden die op een lipstick lijkt maar als ik een paketje krijg is de kans groot dat mijn ouders het openen en ik weet ook niet of aliexpres wel zo betrouwbaar is met seks toys
Aliexpress zou ik in het algemeen niet vertrouwen

@VITUPERATIVE
Ik heb geen condooms in huis en als ik het koop komen mijn ouders er zeker achter


Probeer anders een latex handschoen of iets dergelijks, test wel eerst of je niet allergisch bent.
Ik ga condooms kopen in het kruitvat na school want er zijn 3 kruitvat als ik onderweg ben naar school maar zullen ze het mij wel geven?
Ja.
Ze zullen jou niet zomaar wijzigen.
Misschien krijg je een blik of twee, maar daar moet jij je niets van aantrekken.
@MENSPERSOON oke dan ga ik het 3 september kopen want vroeger kan het niet want 3 september begint school weer?
Je kan best andere dingen gebruiken maar weet zeker dat je jezelf niet kan verwonden...
Je kan macara gebruiken
mascara is te klein
Of pak gewoon een banaan en doe er een condoom omheen
das slim maar de banaanen zijn op
Gebruik een komkommer banaan courgette electric tandenborstel je kan alles gebruiken je moet zelf uitproberen wat jij het lekkerste vind je kan ook een ijsblokje in je vaginna of kont stoppen is ook heel Nice kwa gevoel
Jhaa ijsblokje is echt zoooo lekker
Ijsblokjes? Dit ga ik ook proberen nu
Penis, vingers, douche kop, lightsaber, Reactie aangepast door de Kindertelefoon

Reageer