Vraag

Wat kan ik als speeltje gebruiken?

  • 28 December 2022
  • 8 reacties
  • 775 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi ik ben 13 jaar en doe aan vingeren maar ik wil meer. Ik wil graag een speeltje maar mag nog niet binnen in een sexs winkel. Weten jullie iets dat ik kan gebruiken?


8 reacties

Badge

je kunt stiften gebruiken of een elektrische tandenborstel als jij die hebt maar wel 1 dat jij alleen gebruikt of je kunt een kussen berijden of oortjes met muziek met een goede bas en dat als vibrator gebruiken

hopelijk helpt het veel succes

Badge

je kan op easytoys ook speeltjes bestellen en die komen binnen in  een normale doos dus je ouders hoeven er ook niks van te weten als je bang bent dat je ouders hem alsnog gaan open maken kan je hem bij een ophaal punt laten bezorgen

 

Reputatie 1
Badge

Big bazar 

heeft een hele ruime collectie vrouw seks speeltjes

Reputatie 4
Badge +4

Is het niet raar dan om dat op je 13de te kopen

 

Er zijn dingen genoeg in huis die je kan gebruiken als seksspeeltje : knuffelbeer , waterstraal van douchekop , platte kant van elektrische tandenborstel , stiften , hoesjes van bepaalde lippenstiften enzovoort gewoon je fantasie gebruiken en je vind vast wel iets maar neem wel veilige dingen niks scherp en geen dingen die uit elkaar zouden kunnen gaan als je ze in je vagina zou steken.

Reputatie 1
Badge

@Anoniempjepanda nee joh dat is juist hartstikke gezond 

 

Badge

ik doe het graag ik de avond dus geen geluiden wat kan ik gebruiken want ht wotd saai

 

Reputatie 2
Badge +1

Speeltjes zijn ook gewoon te koop bij de drogist of de op =op shop 

Reageer