Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 12 jaar en ik masturbeer al vanaf mn 8/9de. Ik heb natuurlijk geen dildo en zou die ook natuurlijk niet mogen.

Maar ik dacht hebben jullie misschien een idee wat ik er anders in kan steken dat lang een beetje breed is en geen vinger is? 
het zou fijn zijn voor een reactie!

Ik gebruik zelf weleens mn tandenborstel, de achterkant dan. Pennen, potloden en stiften kunnen ook, maar die vind ik zelf een beetje klein.

 


Achterkant van een haarborstel miss? 
 

let op dat er niks af kan schieten/los kan laten…. 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

 

achterkant van een niet elektrische tandenborstel?  Want ik zou niks elektisch, dus wat in het stopcontact, gaat! 
 

 


Hoi @Anoniemmpjuhh 

Fijn om te zien dat je al vele tips van andere forumgebruikers hebt gekregen. Toch willen wij je ook graag een tip geven:

Je vagina is een prachtig zelfreinigend orgaan waar je simpelweg geen rare dingen in moet stoppen. De lijst van voorwerpen die ín je vagina mogen is echter vrij kort: tampons, (schone) vingers, een penis, anticonceptie, seksspeeltjes - en dat is het zo'n beetje. 

Dus voordat je iets in je vagina stopt, denk even goed na over wat je doet en of het in je vagina hoort.

Veel plezier verder op het forum!

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon


Ik gebruik zelf weleens mn tandenborstel, de achterkant dan. Pennen, potloden en stiften kunnen ook, maar die vind ik zelf een beetje klein.

 

Jaa dat kan dank je wel!


Misschien kan je het proberen met een winterwortel. Die koop je voor weinig geld bij de supermarkt en heb je in allerlei diktes. 

Ik zou er voor de zekerheid wel een plastic zakje of een condoom omheen doen voordat je hem er in duwt. 

Misschien voelt het wel extra lekker omdat ze vaak ook nog wel wat geribbeld zijn. 

Succes en veel plezier. 

Laat je ook nog weten wat je gaat gebruiken en of het lekker was? 

 


Reageer