Vraag

wat is normaal op mijn leeftijd

  • 20 June 2020
  • 7 reacties
  • 453 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi met Lars 13 jaar. Ik trek mezelf om de 2 dagen af soms meerdere keren. Maar het begint steeds saai te worden. Dus ik wil wat experimenteren. Op sommige sites zag ik dat jongens dan samen aftrekken of pijpen.  Ik zou dat ook wel willen. Maar degene op de video's z'n meestal 18+.

Dus een paar vragen:

1.          Is het normaal op mijn leeftijd dat ik samen wil aftrekken. Zo ja hoe doe ik dat dan bijv door watsapp of bellen/facetimen?

 

2. Is het normaal dat ik wil pijpen samen met een jongen van mijn leeftijd en is het normaal en mogelijk. Zo ja hoe vraag ik hem dan ?

 

3. hoe voelt het om gepijpt te worden?

 

4. Hoe voelt het om zelf te pijpen?

 

5. Hoe voelt het als een ander je aftrekt (en je klaarkomt) 

 

6. Een vraag voor mij?

 

Voor degene die reactie hebben gegeven. Bedankt😇

 


7 reacties

Alles is normaal maar niet mogelijk want meestal zijn anderen niet om jou heen niet zo, tenminste niet bij mij. Geen datingsites of internet proberen want je weet het nooit zometeen is het iemand van 32z

Sorry maar of je moet een vriendin die dat wil of geduld zoals ik nu ook moet hebben 🥱💤😣

Alles is normaal maar niet mogelijk want meestal zijn anderen niet om jou heen niet zo, tenminste niet bij mij. Geen datingsites of internet proberen want je weet het nooit zometeen is het iemand van 32z

Ik was ook niet van plan om via internet iemand te vinden. Dadelijk is het idd iemand van 32+ ) en dat wil ik liever niet) maar iemand die ik goed ken weet jij hoe ik dat moet vragen?

Heyy

Je kunt als je een keertje bij iemand thuis bent, een beetje soort van worstelen, dan kom je soms per ongeluk op plekken waar je anders niet komt namelijk. Als ie dan een stijve krijgt, kun je vragen of ie zin heeft om af te trekken(met zo'n lachje erbij). Dan kun je er eventueel bijzeggen dat je zelf ook best geil bent, dan zie je wel hoe het loopt. 

Op je vragen heb ik niet echt antwoord, ik heb zelf namelijk nog nooit samen met iemand afgetrokken. 

 

Groetjs

Bedankt voor jullie reacties maar in zou ook graag van iemand de antwoorden van de vragen willen weten

Bedankt voor jullie reacties maar in zou ook graag van iemand de antwoorden van de vragen willen weten

Kan iemand de vragen beantwoorden?

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk dat je geluk moet hebben, en bij mij is het gelukkig gelukt

Reageer