Vraag

wat is jullie sexualiteit?


Badge

Zijn jullie open over je sexualiteit? 

Wat voor de sexualiteit hebben jullie? 


13 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Bij een paar mensen

ik ben bi

Badge

Hooi, ik vinger alleen. Maar ik ben ook nog denk ik niet toe aan echte seks. Maar ik ben er wel open over:)

Hi Bloemjurkje23,

 

1. Zijn jullie open over je seksualiteit? 

Ja, als ik ergens binnen kom vraag ik niet gelijk om stilte en roep dan dat ik op jongens val, maar als iemand er naar vraagt, geef ik gewoon antwoord. No big deal

2. Wat voor de seksualiteit hebben jullie? 

Nou gewoon, ik val op jongens en ben een jongen en ik ben al sinds m'n 13e uit de kast, net als m'n twin btw. Ik ben nu 17 en jij ook :rofl:

 

ik ben er wel open over:)

ok, maar nu weten we nog niet op wie je valt, haha

 

@Bloemjurkje23,

ben jij er al uit of weet je het nog niet?

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Ja ik ben er al over uit hoor😁

@Bloemjurkje23,

 

ok fijn, maar je houdt het liever voor jezelf kennelijk, ook goed :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Nee hoor haha

@Bloemjurkje23,

 

:joy:

 

Groetjess,

M&M's

Ik ben jongen en hetero en ik sta open voor mijn sexualiteit jij?

Reputatie 3
Badge +2

Zijn jullie open over je sexualiteit? Hey ik ben niet open voor sexualiteit want ik ben zelf al een soort misbruikt en daardoor getraumatiseerd. Dus dat doe ik niet 

Wat voor de sexualiteit hebben jullie? Ik ben bi 

 

Badge

Zijn jullie open over je sexualiteit? 

Wat voor de sexualiteit hebben jullie? 

Hoi,

ik ben bi.

ik ben er niet echt open over in RL omdat ik in het algemeen nooit veel over m’n zelf praat met mensen enzo en ik dat gewoon niet fijn vind.

 

groet Q

Ik ben bisexueel en mijn eerste zoen was met een meisje ik ben zelf ook een meisje en toen der tijd ben ik tegen over een paar mensen uit de kast gekomen maar momenteel zit ik al bijna in een relatie met een jongen. Daarom ben ik ook nog niet voledig uit de kast omdat ik dat momenteel nergens voor nodig vind. Mijn vriend weet wel dat ik mensen dus gewoon mooi vind man en vrouw maar niet persee dat ik biseksueel ben.  En jij?

 

Ik ben zelf homo, mensen mogen t gerust weten maar ik ga er niet over beginnen te praten. Als ze t vragen dan geef ik wel eerlijk antwoord. :)

Hallo Bloemjurkje23 :)

Ik ben zelf hetero en ik ben er wel redelijk open over.

-TheMightySlayer

Reageer