wat is jullie gekste seks ervaring

  • 11 January 2024
  • 6 reacties
  • 1198 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

wat is jullie gekste seks ervaring


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik was een keer zwemmen met mn vriendje. In het zwembad waren we elkaar de hele tijd aan het uitdagen. Beetje voelen, strelen, knijpen enzo. Bij het omkleden zag hij dat er een familiehokje open was en trok mij daar naar binnen. Daarna hebben we daar heerlijk sex gehad.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.

Reputatie 1
Badge

ik sliep met me ex vriendin en de vriendin van me ex vriendin in 1 bed toen ze sliep heeft me ex vriendin me gepijpt

Reputatie 2
Badge

Dit is eigenlijk mn raarste en was mn eerste.. Was net een week na m'n 14e verjaardag, m'n nicht (17) kwam langs. Om nog te feliciteren en te hangen enzo. En we hadden niks te doen en we gingen naar mn kamer. Ze ging rotzooien met spullen die ik had (allemaal technische snufjes enzo) en toen wou ze me kleding passen. Maar toen trok ze der shirt uit en stond ze in der beha. Ze heeft echt hele grote! Ze zag dat ik staarde en ook heel snel een stijve kreeg. Ze lachte en zei dat het oké was. Ze vroeg of ik al eerder sex had gehad en ik zei nee. (we wonen trouwens in een best groot huis dus m'n ouders hoorde niks) Ze trok m'n broek omlaag (ik lag op bed) en ze begon er mee te spelen. En heel snel erna met der mond aan te raken. Ik zei niks en genoot ervan. Ik kwam niet klaar want dat mocht niet van der nog. Ik mocht der tieten aanraken en der toen beffen!! Vervolgens mocht ik in der klaarkomen en hebben we nog gezoent enzo. Ik heb er meer met haar erna. 

onnodige quote verwijderd

toen mijn moeder zei dat ze random met mij wou neuken en toen zei ik “oke” als we het maar veilig doen.

Raar hé?

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @DeMannenLover69 ,

 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene, zeker als deze persoon je moeder betreft. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

ik heb een keer anaal gedaan en toen kwam er poep op zn lul kan gebeuren

Reageer