Skip to main content

wat is het perfecte meisje volgens jullie? En dan haar uiterlijk bijv. haarkleur, ogen en lichaam enzo.

en haar karakter zoals lief , grappig , stoer enzo.

ik vraag dit omdat ik een inzicht wil krijgen wat jongens nou eigenlijk van meisjes vinden 

>graag wel zo eerlijk mogelijk antwoorden]

-onnodige quote verwijderd-

Perfect bestaat niet voor mij ik kijk eerst naar uiterlijk bv naar het gezicht,mooie ogen mooi haar etc maakt niet uit welke kleur. Borstel een b c of d cup maat zelf een a cup maakt me niet uit maar een beetje is wel mooi en kwa innerlijk loyaal lief en touching langeuge en liefst niet te mager maar dit is voor mij 

Mijn perfecte meisje:

Haarkleur: liefst blond of brunette

Oogkleur: maakt niet uit

Gezicht: een mooi gezicht, niet al te ongewone vormen die bij haar gezicht niet passen.

Lichaam: lengte maakt niet uit. Liefst niet te dik maar wat vet is niet erg. Borsten: Niet groter als D, d mag wel. Kont: Maakt niet uit.

Karakter: Lief, aardig, goed gevoel voor humor. Opgewonden (spicy snap je?) En zelfde interesses. (Moet niet mijn muzieksmaak afkeuren)

Leeftijd: max 2 jaar leeftijdsverschil (2 jaar is best veel, dus liefst 1 jaar of 0 jaar leeftijdsverschil)

Het perfecte meisje voor mij ziet er verzorgd uit, is lief tegen mij, is niet een typische Snapchat girl, is niet afhankelijk van haar vriendinnen en wordt ook niet beïnvloed door vriendinnen, en loyaliteit is erg belangrijk.

Als het om looks gaat maakt het mij niet zoveel uit, als ze maar zoals hierboven ^ is 😀.

Qua leeftijd moet ze maximaal 2 jaar verschillen, ik ben 15 dus ze moet minimaal 13 zijn en maximaal 17.

Dat was het eigenlijk wel.

Justaveragedude

bedoel je met snapchat meisjes van die meisjes die alles filmen en delen en denken dat ze een influencer zijn want dan snap ik je wel vind zulke kinderen ook echt raar ben zelf meer iemand die buiten is ofzo en kloten dan de hele tijd op me tel en verzorgd vind hoop ik iedereen belangrijk bedankt voor het reageren!!

Verzorgd, iets kleiner als mij, bruinhaar is mn type maar maakt niet uit, bruine ogen miss,

kwa karakter ja lief en stoer,  bikelife girls zijn wel de dream haha

Blonde haren licht blauwe ogen middel grote tieren afgetrainde buik \ lichaam strakke middel grote kont

Karakter zorgzaam zs moet voor zichzelf op kunnen komen en 't liefste ook sporten draagt geen crop tops of te strakke broekjes in openbaar wel bij sport. Heeft een bodycount van minder dan 5

Reageer