Skip to main content

Meisjes!!!

maak de geilste outfit voor een jongen en wat is de mooiste haarstijl?

 

doeii!!

Ben zelf als jongen wel benieuwd.

Iemand nog? :)


Echt niemand, ben echt benieuwd?

Ik plaats maar een reactie zodat de topic weer bovenaan komt te staan.

De KT mag de vorige reactie verwijderen.


Ik denk dat het persoonlijk is, en elke jongen staat goed met iets anders. Ik ben een meisje bijna 14 en heb een vriendje en vind iets waar hij zich goed in voelt het mooist staan maar iets concreter ik plaag hem altijd dat hij veel zwart draagt maar hij heeft een zwarte broek die echt mooi 🤩 bij hem staat en als hij dan ook nog ringen erbij draagt ben ik verkocht.


Ik ben een meisje en ik zou zeggen:

baggy kleding en sws geen skinny jeans en het liefst ook niet iets wat daar heel erg bij in de buurt komt. En qua haar ik weet niet wat de naam is maar gwn lekker warrig en niet te kort. Niet plat en alsjeblieft niet zoveel gel je verpest echt je haar ermee er zijn zoveel jongens die er gwn goed uit zien maar dan vervolgens hun haar helemaal plat met gel doen. Een middenscheiding is ook niet helemaal mijn ding maar als dat gwn een beetje natuurlijk zit is het wel primaaa

hopelijk hebben jullie hier wat aan haha


Ik ben een meisje en ik vind dit echt een leuke vraag. Ik zou echt gek worden als ik, en dit is eigenlijk echt basic I know maar ik hou dan ook van de simpele stijl, een jongen zag met:

  1. Grijze sweatpants of van die korte voetbal broekjes
  2. Simpel wit shirt met korte mouwen of zo’n gym compression  shirt (dan moet hij daar wel het lichaam voor hebben)
  3. gwn witte Nike air forces ofzo
  4. en Dan als kers op de taart een zilveren chain ketting (bonus punten als er een kruis aan hangt omdat ik gelovig ben en nog extra bonus punten als zijn haar nat is)

 


Ik ben een meisje van 15 en ik vind zelf

Lichte outfits het leukste, met een lichte spijkerbroek of een beige broek. En dan een lichte kleur shirt/trui.  Voor het kapsel ligt het heel erg aan hoe het staat. Bij sommige jongens is middenscheiding echt lelijk en bij anderen staat het goed. Mijn voorkeur heeft zelf wel warrig haar en niet heel kort. TIP:  gebruik geen gel of zo min mogelijk, want dit verpest het echt. Je haar moet niet plat zijn van de gel.

Liefs M


Wat echt mega mooi is als een jongen een zwart voetbalpakje aan doen .of een iets wijdere broek geen skinny jeans of strakke shirtjes gwn sweaters ofz 


Zijn er nog andere meningen over skinny jeans?

Voel je vrij


Zijn er nog andere meningen over skinny jeans?

Voel je vrij

Persoonlijk vind ik ze afschuwelijk. Ik denk dat ik wel voor de meeste meisjes spreek. Als ik een jongen met skinny jeans zag lopen zou ik denken dat hij homoseksueel is. Ik vind het echt zo niet aantrekkelijk. Het staat ook niet altijd perse slecht ofzo maar doe maar gwn niet.  Maargoed dat is mijn mening


Zijn er nog andere meningen over skinny jeans?

Voel je vrij

Persoonlijk vind ik ze afschuwelijk. Ik denk dat ik wel voor de meeste meisjes spreek. Als ik een jongen met skinny jeans zag lopen zou ik denken dat hij homoseksueel is. Ik vind het echt zo niet aantrekkelijk. Het staat ook niet altijd perse slecht ofzo maar doe maar gwn niet.  Maargoed dat is mijn mening

Dankjewel

Ja veel mensen op mijn school (bijna alle jongens met spijkerbroek) dragen skinny jeans.
Wist niet dat ze zoveel '’gehaat'’ worden door meisjes😀


Reageer