Skip to main content
Vraag

wat is het geilst wat je samen met iemand hebt gedaan?

Wat is het geilst wat je samen met iemand hebt gedaan?

leg uit hoe en wat, als je dit wil

Heb je nog niks gedaan? Wat is dan je geilste fantasie?

bedoeld voor elk geslacht, dus jongens meisjes maar ook alle andere geslachten

14 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 27 maart 2025

Hey

Ik heb best  veel geil fantasie
Niet alles zo ik doen maar je mag dromen
Het lijkt mij leuk om met een  voetbalteam douchen🍒👙🍑 dat ze je lekker insoppen met zeep of ze. Ik ben  ontmaagdt op mijn 15 en het echt een fantasie het klopte allemaal het was mage lekker we zijn best lang bezig geweest.

• 0 reacties
  • 27 maart 2025

@Sannelief 

wat zou je allemaal doen met ze onder die douche? 
ben je nogsteeds met diegene in een relatie of niet meer

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 83 reacties
  • 28 maart 2025

Salute,

Mijn lijst aan fantasien is elle lang maar ik denk dat het geilste wat ik heb gedaan een full day roleplay+cosplay sessie met mijn gf en andere vrouwelijke vrienden wat in de avond tot sex leed. (We waren The Phantom Thieves of Hearts)

Zelf zou ik nog wel een keer echt goed intiem en romantische sex willen ervaren, met opbouw, uiteten gaan (als mijn sociale angsten niet in de weg zitten), samen in bad en daarna eindigen in bed.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 12 reacties
  • 28 maart 2025

@Jane Doe tm dat klinkt zo vet!! begrijp ik t goed dat jullie met z’n allen seks hadden gehad? en hoe speelde dat een rol in de roleplay? of wat voor effect had de roleplay op de seks?

Dankjewel voor je antwoord!!

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 83 reacties
  • 28 maart 2025

@Anoniem178472 
Ja we hadden toen semi groep sex met z'n 6en, semi omdat we wel meerdere kamers gebruikte en we bleven gewoon in character dus zeiden en deden wel echt alleen dingen die ons character ook zou doen. Het maakte de sex heel veel beter naar mijn mening omdat we dichterbij het intieme kwamen en dus onze sexuele fantasien konden beleven zonder het zijn van onszelf

Forum|alt.badge.img

Nice, dat klinkt super geil! Had je met iedereen daar iets gedaan? En ook vaker klaargekomen dan? Zou ook heel graag een keer zoiets doen haha

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 83 reacties
  • 29 maart 2025

@Anoniem178472  Ik heb het met 3 andere mensen gekust en een beetje gevoelt maar niet echt sex gehad maar wel meerdere keren klaargekomen

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi, beetje rollenspel en ⛓️‍💥 boeien maken het ook erg spannend en leuk 🤭

Groetjes liefs Tartan X 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 29 maart 2025

Vorig jaar waren vriendje en ik voor de 2de keer naar Berlijn (wordt een beetje jaarlijkse traditie😅). De Airbnb waar we zaten had ook een kleine sauna. Dus ja…seks in een sauna is dus best wel ‘hot’ 🤭  Ik vind samen onder de douche en zo sws wel opwindend 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 29 maart 2025

Voor mij was het toen ik het had "gedaan" met een andere jongen. Zou niet te veel in detail opgaan, maar we hebben eigenlijk alles gedaan🫣

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 30 maart 2025

anonymbigd

hey het is maar een geil fantasie van met een voetbalteam🥰 dat gaat toch niet gebeuren maar dromen mag ik heb meerderen ideeën maar dat knape  spits mag bikini👙 topje mag los mag maken en lekker mag in zeepen met  douchegel en zo mogen lekkel aan mijn rondingen 🍒 zuigen en kneden maar de knape  spits mag alleen in mij komen. Dit gaat toch niet gebeuren ik ben zo niet maar fantastisch kan je niet stop zetten.
Maar relatie met jongen is niet meer jammer genoeg we hadden nog leuk plannen ook al voor samen wonen maar dat is op niet leuke manier uit gegaan  ik heb leren kennen toen ik net 15 was hij was 18 via werk en school broer 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 30 maart 2025

Jane Doe tm

Hey zo rollen spel lijkt mij ook leuk om te doen misschien ideeën lijkt mij ook leuk met vriendinnen of met een trio 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 83 reacties
  • 30 maart 2025

@Sannelief wat bedoel je precies? dan kan ik je vraag beter beantwoorden omdat er geen leestekens in je bericht staan.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 30 maart 2025
Sannelief schreef:

Jane Doe tm

Hey zo rollen spel lijkt mij ook leuk om te doen misschien ideeën lijkt mij ook leuk met vriendinnen of met een trio 

Wat hebben jullie allemaal gedaan dan lijkt mij ook leuk om het keer te doen 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen