Vraag

wat is het beste glijmiddel wat jullie hebben geprobeerd

  • 21 March 2022
  • 13 reacties
  • 1794 Bekeken

Badge

hoi ik ben een jongen 14 jaar en wil graag aftrekken met glijmiddel wat is het beste wat jullie hebben geprobeerd en wat koste het en waar kochten jullie het


13 reacties

onnodige quote verwijderd 


Ik gebruik altijd gewoon badzeep ik weet niet of dit slecht is maar glijd wel lekker en ruikt goed dus ik zou met zeep doen

Badge

heb ik al eens geprobeerd maar het begon te veel te schuimen vond ik. Iemand nog andere tips

 

Reputatie 5
Badge +3

olijfolie is een leuk middeltje wat iedereen wel thuis heeft, het glijdt enorm goed en maakt het voor mij een stuk lekkerder als ik heel langzaam ga aftrekken.

of anders een flesje glijmiddel bij de drogist halen als je het durft te kopen

Reputatie 6
Badge +7

olijfolie is een leuk middeltje wat iedereen wel thuis heeft, het glijdt enorm goed en maakt het voor mij een stuk lekkerder als ik heel langzaam ga aftrekken.

of anders een flesje glijmiddel bij de drogist halen als je het durft te kopen

Bij een winkel met zelfscan kassas misschien? Action?

 

Reputatie 2
Badge +1

olijfolie is een leuk middeltje wat iedereen wel thuis heeft, het glijdt enorm goed (…)


Gaat olijfolie niet te veel een rotzooi worden?

Reputatie 5
Badge +3

je moet niet teveel gebruiken, en daarna is het wel handig om even te douchen. Of je lul goed schoonmaken met een handdoek die de was in moet, want olijfolie trekt niet in je huid dus alles blijft vettig.

 

zelf gebruik ik olijfolie als ik alleen thuis ben, dan neem ik er echt de tijd voor en als ik uiteindelijk ben klaargekomen gewoon even lekker douchen en dan soms nog onder de douche een tweede keer met wat douchegel.

Gebruik soms handzeep en een zachte oude doek/baby dekentje

Reputatie 1
Badge

Aloë Vera gel 99% gebruik ik, is goed voor de huid en glijdt goed. Ik zou er wel wat water bijdoen.

Reputatie 2
Badge +2

Voor aftrekken heb je echt geen bijzonder glijmiddel nodig. Je kunt bij de kruidvat glijmiddel kopen. Gebruik dat gewoon.

Groetjes,

Goblin

 

(…)  Je kunt bij de kruidvat glijmiddel kopen.

 

Ja, die gebruik ik ook. 

onnodige quote verwijderd 


Heb glijmiddel gekocht bij AH van Durex 150ml voor iets van 8euro betaalt bij zelfscan kassa. En hij werkt prima

Badge

Ben gwn bij de jumbo durex classic lube gehaald 8 euro ofzo en is super lekker en gwn zelfscan gedaan

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb Easyglide waterbasis. Bij bol.com 14 euro voor 1000ml

Reageer