Vraag

Wat is een lekkere piemel

  • 19 October 2023
  • 3 reacties
  • 666 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi meiden, ik heb een vraag, wat is nou de stijve lengte van een lekkere piemel? En wat is de omtrek? Laat ook even je leeftijd en uiterlijk achter (lengte, cupmaat, enz. ) Bedankt! 
 

 


Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet niet of ik je vraag mag beantwoorden want ben een jongen, maar vgm is de lengte niet zeer belangrijk, meer dat hij schoon is enzo. En 15.8 is gemiddeld..

Reputatie 3
Badge +3

Volgensmij is het ook heel lekker als je een dikkere penis hebt niet perse lang mij is verteld dat 16 cm een goeie maat is en 13.5-14 cm omtrek ook wel fijn is dus lijkt erop dat je best goed zit.

Reputatie 6

Kijk, verschilt van persoon tot persoon, wie wat fijn vindt, en daarbij:

 

Iedereen moet een eerste ervaring willen 'opdoen', in dat gebied. En daarbij gaat, gok ik, niemand de hele tijd opzoeken hoe lang 'die moet zijn', voordat iemand met iemand 'dat' (of wat anders) wilt gaan doen.

En ook tijdens het bezig zijn, gaat het daar niet om. Tijdens het bezig zijn, ga je niet opeens vragen: "ey, fakka, hoelang is 'jouw ding? Mag ik het opmeten?"

 

Ik begrijp je onzekerheid/vraag over het algemeen, zat er zelf eerst ook over in, uiteindelijk is het zo overgewaaid, en boeit het me nu oprecht niet meer, het enige wat me boeit nu: geen aandoeningen/ziektes hebben aan mijn geslachtsdeel, of überhaupt mn lichaam.