Vraag

Wat is edgen en hoe doe je het

  • 17 June 2020
  • 51 reacties
  • 12495 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat is edgen precies? Ik heb er wel van gehoord maar nog nooit gezien of geprobeerd. Hoe doe ik dat


51 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Nee vgm niet idd dus dat komt er gwn uit… maar dat is niet heel veel toch? dus dat minder troep haha

Nee het zijn maar een paar druppels, ik heb het wel een keer geproefd maar ik heb mijn sperma nog nooit geproefd jij wel?

Reputatie 3
Badge +3

Niceeee, was het lekker? Ja ik was een keer nieuwsgierig dus had het geproefd haha maar ik heb dan weer nooit m’n voorvocht geproefd.

Ja het smaakte een beetje zoutig, hoe smaakt sperma?

Reputatie 3
Badge +3

Ja het smaakte een beetje zoutig, hoe smaakt sperma?

Oh haha Nice… bij mij smaakte het beetje zoet, niet heel erg maar gwn klein beetje maar idk of dat bij iedereen hetzelfde is haha 

Misschien dat ik het een keer zal proberen op korte termijn😂

Reputatie 3
Badge +3

Misschien dat ik het een keer zal proberen op korte termijn😂

😂😂😂niceeee laat maar weten hoe t was als je t doet haha

Is het misschien een goed idee dat ik het in een bakje spuit en dat ik het dan oplik of heb je een beter idee?

Reputatie 3
Badge +3

Is het misschien een goed idee dat ik het in een bakje spuit en dat ik het dan oplik of heb je een beter idee?

Ja vanalles kan eig haha... 

  • als je lenig genoeg bent kan je ook met je benen omhoog met je knieën boven je hoofd zgmr als je ligt en dan kan je gwn in je mond spuiten;
  • Als je op je buik spuit kan je het oppakken en van je vingers aflikken (wel lastiger want oppakken gaat lastig haha)
  • Je kan ook staand spuiten en dat je in je hand spuit, dan kan je het daaruit likken
  • bakje kan idd ook maar dat is miss iets minder geil… verschilt per persoon haha

Haha daar ben ik niet lenig genoeg voor denk ik

Reputatie 3
Badge +3

Haha daar ben ik niet lenig genoeg voor denk ik

Haha snap ik hoor, ik ook niet…. dan raad ik aan om in je hand te spuiten en dan gwn oplikken🤪😂

Ik zal het vandaag als ik tijd heb misschien eens proberen 😂

Reputatie 3
Badge +3

 

Ik zal het vandaag als ik tijd heb misschien eens proberen 😂

😂 isg veel plezierrr… als je het doet hoor ik graag hoe het was hahahaha is leuk 

Ik zal het vandaag als ik tijd heb misschien eens proberen 😂

Sommige mensen vinden het geil om op een foto van iemand te spuiten die ze op hun telefoon hebben, en dan kan je het van je telefoon af likken.

Dat ga ik waarschijnlijk niet proberen haha mij telefoon is net nieuw

Ik heb op een of andere manier het gevoel datmijn ballen nog niet vol zijn haha kan dat?😂 Is het lekkerder als ze zegmaar vol zitten of maakt dat niet uit

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb op een of andere manier het gevoel datmijn ballen nog niet vol zijn haha kan dat?😂 Is het lekkerder als ze zegmaar vol zitten of maakt dat niet uit

Hahaha… als je iets langer wacht totdat je meer sperma hebt, spuit je meer. Vind ik persoonlijk wel geiler ja

Ik heb het geprobeerd en me sperma was een beetje zoet voelde wel raar aan haha 

Ik doe dat ook weleens. Vaak ben ik dan zo geil geworden dat ik nog een tweede keer doe.

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb het geprobeerd en me sperma was een beetje zoet voelde wel raar aan haha 

Niceeeee🤪

Reputatie 3
Badge +3

Ik doe dat ook weleens. Vaak ben ik dan zo geil geworden dat ik nog een tweede keer doe.

Klinkt geil man! Sluit je dan ook 2x?

Ja

niceee

Reputatie 3
Badge +3

Ja

Oee geill hoorrr🤪

Ik heb het eerlijkgezegd nog nooit geprobeerd meestal heb ik er geen zin meer in als ik het al eens heb gedaan

Reageer