Bos, helemaal naakt
Kleedhok van een grote kledingzaak, helemaal naakt
In het donker achter in de auto, alleen broek en onderbroek wat omlaag
Maisveld, rugzak mee stukje erin gelopen alles uitgetrokken in m’n rugzak gestopt naakt nog een stukje gelopen en dan aftrekken
Duinen bij een naaktstrand
Zee
In een tent op een camping met de doeken vaan deurtje los
eigen tuin midden op de dag
Samen met vriend in bed en onder de douche
En vast nog meer
Ik kort me verhaal wat in: ik heb familie in B die erg preuts is, ze huren altijd een appartement aan zee, daar hoort een strandhokje bij = zo'n houten hokje op strand tegen de dijk aan, daarin zetten ze hun strandballen speelgoed, handdoeken en allerlei dingen en ze gaan daar ook in om zich om te kleden. Ik mocht mee voor drie dagen en omdat ik van zon zee en (bijna) naakte mensen supergeil word dacht ik : ga in dat hokje masturberen, en dat heb ik ook gedaan, onderuit op een klein stoeltje maar met een voet tegen de deur want die kan niet op slot langs binnen, werd wel 2 x gestoord door nichtje dat een parasol wou hebben, dus handdoek over me gelegd (mijn broekje was uit) en haar laten doen, daarna weer verder gedaan, twee keer gestoord dus en twas super omdat ik hun door die houten wandjes hoorde spreken en lachen en zo terwijl ik aan het vingeren was (tip: let op dat er geen zand in je xx komt want dat schuurt lelijk)
Voor de rest ook nog wel op andere plekken gemasturbeerd in mijn leven