Vraag

Wat is de raarste plek waar jullie hebben gemasturbeerd

  • 2 February 2021
  • 23 reacties
  • 4129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat is de raarste plek waar jullie hebben gemastubeerd (hoe voelde het en hoe ging het in verhaal)  voor jongens en meisjed

Die van mij is in het bos. Ik had de hele dag al een geil gevoel en toen dacht ik ja waarom niet ik ging naar een rustig plekje in het bos deed mijn broek omlaag en begon te mastuberen. Gelukkig heeft niemand me betrapt maar het gaf mij wel echt een heel lekker gevoel.

 

Dus laat jou verhaal weten.


23 reacties

Reputatie 5
Badge +6

In mn bed...

Reputatie 3
Badge +1

ik heb ooit op een verjaardag in een speeltuin gemastrubeert

1,In de keuken terwijl om de hoek iedereen in de woonkamer zat. 

2, overdag buiten in een park en 1 keer tijdens het fietsen 

​​​

Badge

In een auto in het centrum iedereen kon me zien maar ik denk dat niemand  het had gezien

Reputatie 3
Badge +3

Heel erg voorzichtig in een volle klas

en op de kamer van mn neefje van 10 ik was gwn heel erg geil zonder reden ik heb het heel stil gedaan hij heeft niks gemerkt. Btw ik ben een jongen

de groeten

Op de oever van de schelde waar zee schepen voorbij varen .

In een kleedhokje in het zwembad . Waar in de wand een gaatje zat . Ik dacht dat een vriend in het ander kleedhokje maar was een vreemde jongen .

In een maaiveld en bos Ik denk dat ik daar niet gezien ben

 

Groetjes Timo

 

Badge

Ik denk bij mn vriend  in een vakantie huisje, hij vertelde hoe hij voor het eerst had gezoend en daarvan wordt je wel heel erg geil dus ja….. maar hij heeft niks gemerkt 

 

Badge

in de klas

 

Badge

In de trein waar de condukteur elk moment kon komen

Reputatie 1
Badge

was bij een vriend aan het logeren met nog een vriend dus totaal met zijn drieën. en toen heb ik mijzelf afgetrokken toen hun aan het slapen waren

Reputatie 1
Badge +1

Ik was op vakantie en we slapen dus met zn vieren in 1 kamer. Mn broertje en 2 neefjes. Het was een hele lange bank zoek maar op “Marokkaanse bankstel”. Ze lagen dus niet naast me dat zou ik nooit doen. Ze lagen dus te slapen en ik was best opgewonden dus ik deed t gwn (ben een meisje dus ik hoefde geen sperma te lozen).

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk bij mn vriend  in een vakantie huisje, hij vertelde hoe hij voor het eerst had gezoend en daarvan wordt je wel heel erg geil dus ja….. maar hij heeft niks gemerkt 

 

Hoe is het afgelopen? Hebben jullie toen gezoend?

Reputatie 1

Hoe tf doen jullie dit. Voor de jongens, waar laat je je sperma dan en als je het naast je familie doet voel je dan niet vies als je klaar bent. En een klas dat ziet iedereen toch. En naast je vrienden voel je je dan ook niet vies en waar laat je je sperma 

Reputatie 1
Badge

de slaapkamer van een vriend

een paar keer in de school wc's

Bij een bushalte na school

In een hotel, dat was echt heel raar.

 

 

Reputatie 4
Badge +1

3 maanden geleden was ik op vakantie in duitsland, en toen ging ik alleen toen het nog ochtend was een boswandeling doen tussen de bergen, er liep toen haast niemand anders dus toen ging ik daar in de bos mezelf aftrekken.

de 2de raarste plek waar ik heb afgetrokken was bij een meer in friesland, dat was dus ook een vakantie, maar toen regende het best wel en er was toen daarom ook helemaal niemand dus ging ik daar in een niet heel grote bos tussen de bomen mezelf ook aftrekken.

Reputatie 7
Badge +15

Z ookal 1 jaar geleden gepost…. Iemand uit mijn klas masteubeerde ooit eens I N.  dE KLAS! 
 

Mij_Niet_Gezien 

ps, vlgm t zag alleen ik het… m‘n monde erover gehouden 

In het zwembadhokje samen met mijn bff.

Reputatie 1
Badge

1 keer in een lege klas want iedereen was uit dus ja dacht ik doe gwn 

1 keer in de kamer van m’n beste vriend toen we logeerden toen spoot ik stiekem op z’n gezicht

 

Oei oei oei, ik heb een hele lijst van waargebeurde plekken:

 

  • In de zee ongeveer 50 meter van het strand af (onderwater) met allemaal vreemde mensen om me heen, het was diep water en dus best donker, waardoor niemand het zag (was nieuwsgierig hoe klaarkomen eruit zag)
  • In een natuurgebied / bos
  • Openbare wc’s zoals een tankstation, wc hokje op strand, etc.
  • Natuurlijk heel vaak in bed
  • Op de bank in woonkamer
  • In de douche
  • In bad onder water (was nieuwsgierig hoe klaarkomen eruit zag)
  • Hotelkamer (waar mn ouders ook dichtbij waren)
  • Restaurant wc’s
  • Op de wc bij een vriend zn huis
  • In het bed van mn vriendje (niet heel gek)
  • Midden in een mais veld LOL

En zo heb ik nog wel meer plekken denk ik, maar dit zijn de plekken die ik het best herinner

Reputatie 7
Badge +17

Wc op school. Had gewoon een geile bui die dag en het moest er ff uit. 😄

Toiletblok op de camping. Sliep in een tent met m’n broer dus dat was niet echt een optie.

Reputatie 7
Badge +17

Midden in een vet grote struik bij een meertje waar niemand was 😊

Groetjes liefs Julian X

Reageer