wat is de raarste ervaring in het zwembad

  • 9 April 2024
  • 19 reacties
  • 2034 Bekeken

Reputatie 1
Badge

wat is jullie raarste zwembad ervaring?


19 reacties

Reputatie 7
Badge +17

- een flinke duik nemen en mijn boxer rolt af tot mn knieën 🫢

- vanwege een koprol het bad uitgestuurd worden want je moest zichtbaar zijn 🤔

- een man die volledig behaard was en alleen op zijn hoofd kaal was moest toch echt een badmuts op vanwege haar-hygiëne 🤣 was op vakantie 

- in mn zwembroek naar schaatsende mensen kijken die met muts op en handschoenen hun baantjes schaatsen. Dat was op kamp in Deventer. Zeer grappig, het zwembad zit in 1 gebouw met de schaatsbaan. (Is dus niet mijn woonplaats hoor @kindertelefoon). 

- in een binnenbad een zakje patat eten en een ijsje waar je niks van proefde vanwege de chloorlucht. 

Er was vast nog wel meer maar dit schiet me nu ff te binnen xd. 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 2
Badge

- een flinke duik nemen en mijn boxer rolt af tot mn knieën 🫢

- vanwege een koprol het bad uitgestuurd worden want je moest zichtbaar zijn 🤔

- een man die volledig behaard was en alleen op zijn hoofd kaal was moest toch echt een badmuts op vanwege haar-hygiëne 🤣 was op vakantie 

- in mn zwembroek naar schaatsende mensen kijken die met muts op en handschoenen hun baantjes schaatsen. Dat was op kamp in Deventer. Zeer grappig, het zwembad zit in 1 gebouw met de schaatsbaan. (Is dus niet mijn woonplaats hoor @kindertelefoon). 

- in een binnenbad een zakje patat eten en een ijsje waar je niks van proefde vanwege de chloorlucht. 

Er was vast nog wel meer maar dit schiet me nu ff te binnen xd. 

Groetjes liefs Tartan X


de scheg????????

Reputatie 7
Badge +5

Ik zit ondertussen al een paar jaar op banenzwemmen. Ik heb een keer meegemaakt dat iemand uit mijn zwemgroep onwel werd vlak nadat hij uit het zwembad kwam en toen kwam er ineens een hele reanimatie op gang. Ik was toen net begonnen met zwemmen en moest gelijk weer het zwembad uit en het zwemmen werd toen voor de rest van de dag geschrapt. Was heel vaag en ik heb die persoon ook nooit meer gezien daarna, maar heb later nog wel gehoord dat het wel is goed gekomen met die persoon gelukkig.

Groetjess van ItsJustMe :)

Reputatie 2
Badge

Met een goede vriend van mij na het zwemmen samen aftrekken in een kleedhokje terwijl er mensen in de hokjes naast ons stonden. Onwijs geil maar ook heel spannend om te doen omdat we zachtjes moesten doen en we niet wilde dat ze ons ontdekte.

 

Reputatie 4
Badge +3

Dat je badpak in je billen gaat zitten en je witte bil zichtbaar is

Tijdens het stoeien om een vlot iemand je raakt op “de plekken” die een beetje gevoelig zijn

Ik heb een keer iemand in zijn piemel  (per ongeluk!) getrapt tijdens het zwemmen

Een keer in mijn badpak geplast op de wc, dus gaan zitten en met badpak aan en plassen

Een keer gevingerd in kleedhokje

Met een vriendin in zelfde badhokje om elkaars kutje te zien (spannend!!! hahaha...) eigenlijk raar want dat hadden we al een keer maar vonden we toen geil of zo

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik was een keer ( ik was 10 of 11) bij een buitenzwembad en 2 meisjes hadden geklaagd bij de bad-opzichters dat een paar jongens met donker halflang haar hun hadden beledigd ofzo. En die opzichters haalden een paar jongens waaronder ik uit het water en we moesten op een rijtje tegen het hek gaan staan , met de ogen naar de straat, en die meisjes mochten ons bekijken of 1 van ons (of eig 2 haha) die knullen was waar ze last van hadden. En ze bleven een heel tijdje kijken en ik maakte me al klaar voor het verdedigen tegen een valse beschuldiging maar toen zeiden ze dat geen van ons die jochies waren XD. Oeffff, gelukkig maar. En de meisjes zeiden zelfs sorry maar dat hoefde natuurlijk niet vond ik ;).

En ik ben een keer blijven steken op een heel lange bijna horizontale glijbaan, en toen kwam er toch een grote groep aanglijden achter me!  Ik kon gelukkig met een soort sprong verder glijden maar wel voorover, dat was wel eng 😮 het liep goed af ;)

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

Een jongen trok me onder water aan mijn been😬 Het is goed gegaan gelukkig, maar het was super eng. Toen hij er later weer was ben ik gewoon dat bad waar hij in zat niet in geweest en had ik hem een beetje vermeden...

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb dat een meisje bij zwemles m'n hoofd onderwater had geduwd.

Dat was ook eng.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 1
Badge

Er had iemand gepoept IN de DICHTE glijbaan 😀

Reputatie 7
Badge +2

Bekeken worden door oude kerels ieks! 

Een mevrouw die mijn bikini te dun vond. 

Mijn vriendje die mij onderduwde voor de lol en toen uit het water werd gehaald en keilang in zwembroekje in de tochtige hal bij de douches moest staan. Stom. 

Bij reddend zwemmen een gulp chloorwater over het 'slachtoffer' sprietsen hahaha 

De snelste van allemaal zijn bij klasse wedstrijden, sneller zelfs dan de jongens 😎

Lieve groetjes, Sjardy, 14 

Reputatie 7
Badge +2

Hahahaha @Tover01  wat een vertoning of niet met die meisjes! Moesten jullie ook met de handen op de rug staan ofzo? Hoe lang bekeken die meisjes je ? Wat vernederend lijkt me dat! Gelukkig vatte je het goed op. Maar sorry het klinkt wel erg komisch 🤣🤣 

Lieve groetjes, Sjardy, 14

Reputatie 7
Badge +12

haha @Sjardy 😊 ja het was echt awkward voor mij. Nee ik hoefde niet verplicht met de handen op de rug te staan maar vlgs mij deed ik dat wel, vanzelf 😊 wat voor houding moet je je ook aannemen xd.  vanaf dat ik uit het water moest tot het einde was wel een kwartier denk ik. En dat ze ons bekeken denk ongeveer 5 minuten, duurde best even hihi. Ach, ik vond het op het moment zelf wel erg maar achteraf ook wel grappig want ik was toch onschuldig :)  Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +2

@Tover01  😍🤣

  • -ik was eens van de glijkbaantrap af naar benede getrokken, (was zo een opblaasding, dus viel niet hard op de stenen ofzo)maar was evengoed niet fijn. 

  • zag een meisje waarbij haar bikini topje niet over haar tiet zat, dus zag haar hele borst. vond ik wel spannend ze leek het zelf niet door te hebben.
Reputatie 2
Badge +1

Ik en een goede vriend van me gingen een keer zwemmen en hebben veel dingen mee gemaakt en dingen gedaan.

 

Mee gemaakt: 

  1. Meiden gewoon helemaal naakt.
  2. Dat ik onder water getrokken werd en aan mijn lul werd gezeten.
  3. Dat mijn Vriends zwembroek uit ging tijdens het springen van een duikplank. ( Geen onderbroek aan).

 

Dingen gedaan:

  1. Opdracht aan meiden hun kond zitten.( Gewoon aan tikken.)
  2. Samen in 1 kleedhokje en elkaar afgetrokken en gepijpt.
  3. Op elkaar geplas bij de wc.

 

 

Reputatie 6
Badge +3

@AnoniemJ1234  hey Hbj opdracht aan meiden hun kont zitten??

 

wouden die meiden dat wel? Want als je gewoon achter hun een tik op hun bil hebt gegeven valt dat onder seksueel overschrijdend gedrag. en dat is niet oké. 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Hello1 Ja we waren samen met die meiden naar het zwembad gegaan. We kennen die meiden, en hun kennen ons ook. En we deden het bij elkaar, dus wij deden dat bij hun en hun deden dat bij ons.

 

Reputatie 6
Badge +2

In het zwembad duiken en dat dan je bikinibroekje afzakt terwijl je ongesteld bent, en de badmeester dan nét jou kant op kijkt

NIET leuk!!!

Dat je badpak in je billen gaat zitten en je witte bil zichtbaar is

Tijdens het stoeien om een vlot iemand je raakt op “de plekken” die een beetje gevoelig zijn

Ik heb een keer iemand in zijn piemel  (per ongeluk!) getrapt tijdens het zwemmen

Een keer in mijn badpak geplast op de wc, dus gaan zitten en met badpak aan en plassen

Een keer gevingerd in kleedhokje

Met een vriendin in zelfde badhokje om elkaars kutje te zien (spannend!!! hahaha...) eigenlijk raar want dat hadden we al een keer maar vonden we toen geil of zo

Geil

Reageer