Skip to main content
Vraag

Wat is de leeftijd waarop je 'klaar' bent voor seks?

• April 15, 2025
  • 3 reacties
  • 414 Bekeken

Anonieme_uil123
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben een jongen, net 12 en heb een vriend van 11. Ik heb al sinds mijn 10e seks met hem (Pijpen, Anaal). Ik weet dat dit veel te jong is en schaam me er enorm om. 2 mensen weten dit: mijn ex-vriendje (ben bi) en een andere vriend. Hoewel ik al weet dat 10 te jong is, wat vinden jullie de minimumleeftijd voor sex? En wanneer was jullie eerste keer. Dan voel ik me iets minder 'raar'.

3 reacties

• April 16, 2025

Het belangrijkste is dat je ‘voelt’ dat je klaar bent en met een gelijkwaardig iemand dan iets doet als je het perse wilt.

Zelf, persoonlijk vind ik tien veeeeeeel te jong (sorry) daar ga je spijt van krijgen denk ik. Maar ik ben maar ik.

Het is ook niet alleen belangrijk dat je het lekker vindt en er dan klaar voor bent maar ook grenzen aan kan geven. Als je geen nee durft te zeggen of je eigen mening kan of durft te geven ben je sowieso te klein

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 16, 2025

Dat je op je 10de al seks kunt hebben is wel heel uitzonderlijk. Dat je op die leeftijd wat voelt aan elkaar en kijkt lijkt me normaal gedrag maar er zullen maar weinig jongens zijn die dan al anaal doen. 

• April 16, 2025

Toen ik 10 was speelde ik nog met de koelkast. 😂 Ik was echt totaal nog niet met dat soort dingen bezig op die leeftijd. Dat kwam pas 2 jaar later (niet dat ik toen al seks had maar gewoon de interesse in dat soort zaken).

Wanneer je er klaar voor bent is natuurlijk voor iedereen anders. Persoonlijk vind ik 10 wel echt veel en veel te jong. Ik was 15, bijna 16, en dat is wat mij betreft een mooie minimum leeftijd.