Skip to main content
Vraag

Wat is beffen, edgen en cupmaat

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik kom op dit forum wel eens de termen “beffen”, “edgen” en "cupmaat” tegen. Kan iemand mij vertellen wat dit is?

3 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 516 reacties
  • 13 maart 2025

Ik vermoed dat beffen met elkaar kussen met je tong In de ander z'n mond is. 

Cupmaat is als je een meisje bent heb je borsten en dat is hoe groot je borsten zijn om bv een bh te kopen. Aa is het kleinste, A is groter, B is nog groter,…

Liefs Silence 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4178 reacties
  • 13 maart 2025

beffen: https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/hoe-werkt-beffen

edgen: Dat is een manier van masturberen. Je trekt je dan af tot je bijna klaarkomt. Dan stop je even en ga je weer door. En dat herhaal je zo lang mogelijk. Daardoor kom je veel lekkerder klaar.

cupmaat: De afmeting van je theekop. Nee, gekkigheid. Dat is de BH maat.

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 59 reacties
  • 13 maart 2025

Ja hoor.
Beffen is het likken van de vagina en met je tong haar clit bevredigen.
edgen is het uitstellen van een orgasme, door te stoppen met rukken voor je komt en zo dus niet te komen en dan weer te beginnen met rukken en dan weer te stoppen voor je komt en zo verder. zo kan je het uitstellen en een groter orgasme krijgen 
Cupmaat is de maat van de BH van het meisje. eerst heb je een getal (65, 70,75,80...) dat is de omtrek van haar borst net onder haar borsten en dan een Letter(AA, A, B, C….) en hoe verder in het alfabet hoe groter de cups.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen