Vraag

Wat heeft een jongen graag dat een meisje doet bij hem?

  • 8 December 2022
  • 6 reacties
  • 707 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hy,

Heb een vraagje, wat heeft een jongen graag dat een meisje doet bij hem?  Dit mag op basis van seksualiteit zijn of op basis van dingen in een relatie.

Groetjes!

 


6 reacties

Niet verlegen doen!!!! Want dat is beetje ongemakkelijk ik vind het gewoon fijn knuffels zoenen 

Hi @Sofei  ik heb nog iets ik vind het leuk als ze spannende vragen stellen 

Bedankt @Tai6565 

Badge

 

Ik vind het fijn als ze super aardig zijn en dat ze spannende vragen stelde en dat ze beetje klef is en van knuffelen houd.

 

 

Badge

Hey Sofei, MensenMens hier! 

Wat belangrijk is dat je je op je gemak voelt, als je iets niet wil, dan moet je het vooral ook niet doen. 

Jongens met weinig ervaringen kan je redelijk snel opwinden met simpele aanrakingen. Jongens kunnen zelfs knuffelen of iets anders intiems heel fijn vinden. Begin vooral met kleine stapjes en aanrakingen. Lijkt de jongen het leuk/fijn te vinden kan je doorgaan. Merk je dat de jongen het niet fijn vind? Dan stop je en kan je wellicht iets anders proberen. Wat jongens fijn vinden is heel erg breed, elke jongen vind iets anders fijn. 

Respecteer altijd elkaars grenzen, zo blijft het voor jullie beiden leuk! 

Hopelijk heb ik je antwoord gegeven op je vraag! 

Met vriendelijke groet, 

MensenMens
 

 

 

Wat ik zelf heel fijn vindt is beginnen met knuffelen. Dan mag ze boven op me komen liggen en knuffelen met kusjes en dan kijken wat we willen. Blijven liggen en kletsen of meer doen.

Reageer