Vraag

wat hebben jullie aan tijdens het slapen

  • 7 September 2021
  • 30 reacties
  • 2336 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat hebben jullie aan tijdens het slapen ik draag meestal een sport bh met een joggingbroek heel af toe maak en tegenwoordig slaap ik ook af en toe in een luier met sport bh.


30 reacties

Volgens mij ben ik een van de weinige die nog ‘gewoon’ in een pyjama slaapt (shortama in de zomer). Niet al te gekke printjes e.d., maar ik pas nog prima in de hoge kindermaatjes. In de winter zal ik in een uitzonderlijk geval nog wel in een onesie slapen, maar dat is uiteindelijk meestal toch te warm/oncomfortabel om in te slapen.

Volgens mij ben ik een van de weinige die nog ‘gewoon’ in een pyjama slaapt (shortama in de zomer). Niet al te gekke printjes e.d., maar ik pas nog prima in de hoge kindermaatjes. In de winter zal ik in een uitzonderlijk geval nog wel in een onesie slapen, maar dat is uiteindelijk meestal toch te warm/oncomfortabel om in te slapen.

Onesie heb ik ook een tijdje gedragen maar vond ik voor geen meter fijn. Pyjama's heb ik nog nooit gehad ik pakte toen ik 6 was steeds een oud shirtje uit de kast en maakte er een knoop in om een navel shirtje van te maken. En zomers sliep ik in me bikini en vanaf me tiende sliep ik naakt en me luiers om is steeds wisselend.

 

Reputatie 2
Badge +2

Volgens mij ben ik een van de weinige die nog ‘gewoon’ in een pyjama slaapt (shortama in de zomer). Niet al te gekke printjes e.d., maar ik pas nog prima in de hoge kindermaatjes. In de winter zal ik in een uitzonderlijk geval nog wel in een onesie slapen, maar dat is uiteindelijk meestal toch te warm/oncomfortabel om in te slapen.

Onesie heb ik ook een tijdje gedragen maar vond ik voor geen meter fijn. Pyjama's heb ik nog nooit gehad ik pakte toen ik 6 was steeds een oud shirtje uit de kast en maakte er een knoop in om een navel shirtje van te maken. En zomers sliep ik in me bikini en vanaf me tiende sliep ik naakt en me luiers om is steeds wisselend.

 

maar slaap je met joggingbroek en sportbh of alleen eventueel luiers?

, ik slaap btw helemaal naakt, ik zit hele dag al in mn kleren dus ff gew alles uit vind ik heel fijn

Ik vind het zelf fijn om zo luchtig mogelijk 'gekleed' te zijn, dan voel je geen vervelende kreukels of wat dan ook

Reputatie 7
Badge +5

Ik slaap het hele jaar in m’n nakie ik denk vanaf m’n 6e ofzo

Badge +1

naakt is heerlijk...voor zover ik weet… heb ik nooit anders geslapen

Volgens mij ben ik een van de weinige die nog ‘gewoon’ in een pyjama slaapt (shortama in de zomer). Niet al te gekke printjes e.d., maar ik pas nog prima in de hoge kindermaatjes. In de winter zal ik in een uitzonderlijk geval nog wel in een onesie slapen, maar dat is uiteindelijk meestal toch te warm/oncomfortabel om in te slapen.

Onesie heb ik ook een tijdje gedragen maar vond ik voor geen meter fijn. Pyjama's heb ik nog nooit gehad ik pakte toen ik 6 was steeds een oud shirtje uit de kast en maakte er een knoop in om een navel shirtje van te maken. En zomers sliep ik in me bikini en vanaf me tiende sliep ik naakt en me luiers om is steeds wisselend.

 

maar slaap je met joggingbroek en sportbh of alleen eventueel luiers?

, ik slaap btw helemaal naakt, ik zit hele dag al in mn kleren dus ff gew alles uit vind ik heel fijn

Ik slaap in een joggingbroek met sport bh en in een sport bh met luier. Maar toch vindt ik een luier fijner dan een joggingbroek me vriendin draagt door mij als ze bij mij slaapt ook luiers ze vindt het ook gewoon fijn net als mij. Naakt slapen doe ik alleen als het 30 plus is geweest dan vindt ik dat echt fijn eerst gezwommen tot savonds laat in ons zwembadje achter het huis dan nog even stoeien op straat en vervolgens me bikini uithangen en gewoon naakt slapen. 

Wat hebben jullie aan tijdens het slapen ik draag meestal een sport bh met een joggingbroek heel af toe maak en tegenwoordig slaap ik ook af en toe in een luier met sport bh.

sorry dat ik het vraag maar ben gwn benieuwd, je hebt duidelijk een navel fetsih. ik heb het zelf ook maar ben een jonge (16 jaar). maar hoe is het eigelijk bij vrouwen? ben zelf gay maar heb het altijd al interesant gevonden hoe het eigelijk bij jullie werkt. bij ons is het dat wij fingeren geil vinden en soms likken.

Wat hebben jullie aan tijdens het slapen ik draag meestal een sport bh met een joggingbroek heel af toe maak en tegenwoordig slaap ik ook af en toe in een luier met sport bh.

sorry dat ik het vraag maar ben gwn benieuwd, je hebt duidelijk een navel fetsih. ik heb het zelf ook maar ben een jonge (16 jaar). maar hoe is het eigelijk bij vrouwen? ben zelf gay maar heb het altijd al interesant gevonden hoe het eigelijk bij jullie werkt. bij ons is het dat wij fingeren geil vinden en soms likken.

Ik heb ook een navel fetsih komt omdat ik een outie navel heb en ik dus op 1 of andere manier behoorlijk opgewonden wordt van het zelfde soort navels. Me vriendin heeft de zelfde soort navel daar wordt ik dus behoorlijk opgewonden van. Maar toch vindt ik me eigen naveltje mooier maar ik lik veel aan haar navel en zij vindt het fijn als ik met vingers over haar vagina vrijf.

 

 

Wat hebben jullie aan tijdens het slapen ik draag meestal een sport bh met een joggingbroek heel af toe maak en tegenwoordig slaap ik ook af en toe in een luier met sport bh.

 

ik draag allen boxer voor de rest niets wel lekker xxx o

 

Hey!

Ik draag een shortama of als het heel erg warm is gewoon in mn sport bh, of een tanktop 

Reputatie 6
Badge +4

@TessaV  en @ilias030   Jullie gaan off-topic. Blijven jullie bij het onderwerp? Je kunt ook een nieuw topic aanmaken over fetish en dergelijke.

Groetjes Ab W

Reputatie 2
Badge +1

heeyy, 

ik slaap vaak in een sportbh, simpele onderbroek ( niet een string, of iets wat heel strak zit ofz) en een oversized shirt<3

 

xx girl2006

Reputatie 1
Badge

Ik vind het heel fijn om of naakt of alleen in een string te slapen

Reputatie 4
Badge +3

Volgens mij ben ik een van de weinige die nog ‘gewoon’ in een pyjama slaapt (shortama in de zomer). Niet al te gekke printjes e.d., maar ik pas nog prima in de hoge kindermaatjes. In de winter zal ik in een uitzonderlijk geval nog wel in een onesie slapen, maar dat is uiteindelijk meestal toch te warm/oncomfortabel om in te slapen.

Haha nee hoor ik ook maar ja ik snap je punt bijna niemand draag nog echt “gewone” pyjama’s

Reputatie 4
Badge +2

Ik draag ook nog een gewone pyama, dus broek en T-shirt met er onder nog een luier omdat anders mijn pyjama en het bed nat worden.

Badge

Ik draag een luier En een pyama en op mijn matras ligt een onderlegger. 

Badge

Ik draag meestal aleen een luier soms ook een trui als ik het koud heb

Nachthemd en slip

Badge

misschien een hele gekke vraag maar iedereen heeft het over luiers? waarom?

Reputatie 7
Badge +15

Volgens mij ben ik een van de weinige die nog ‘gewoon’ in een pyjama slaapt (shortama in de zomer). Niet al te gekke printjes e.d., maar ik pas nog prima in de hoge kindermaatjes. In de winter zal ik in een uitzonderlijk geval nog wel in een onesie slapen, maar dat is uiteindelijk meestal toch te warm/oncomfortabel om in te slapen.

Ik slaap ook gewoon in een pyjama, ik vindt die van de HEMA altijd wel lekker zitten, zomers in een korte pyjama, en soms nog wel in een topje/hemd, naakt slapen lijkt mij ook koud  😅

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Ps. Ik slaap zelf nooit in onesie, fleece, veeeel te warm, ik heb wel een fleece pyjama, maar die doe ik aan als ik een lekkere dag bankhang. 

Reputatie 7
Badge +17

Meestal alleen een boxer. Soms ook een tshirt.

Badge

misschien een hele gekke vraag maar iedereen heeft het over luiers? waarom?

Ik zelf draag het zoizo om dat ik niet anders kan 😔

Reputatie 5
Badge +3

ik slaap altijd naakt, winter en zomer, dat vind ik het fijnste

Reageer