Skip to main content

Wat er vandaag gebeurde

• March 17, 2026
  • 0 reacties
  • 242 Bekeken

Heyyy vandaag gebeurde er toch weer wat.

Vandaag moest ik werken bij de Hema van 9 tot 5, Was lekker druk dus moest hard werken (wat niet erg)  maar vanwege de drukte kon ik niet naar het toilet en ik moest best wel nodig.

Net voor 5 wil ik naar het toilet gaan, maar het toilet was net stuk gegaan💀. Dus ik gelijk om 5 uut naar huis te fietsen dn proberen op te houden.

Kom ik thuis aan, sta ik net voor het toilet. Houd ik het niet meer.  na een tijd wanneer ik klaar ben. Sta ik daar zo van Oke ****. Ik loop er mee naar de badkamer en nu komt het raarst, terwijl ik dus naar de badkamer toe loopt met dit in me broek. Voelt het (Ja ik weet het, heel erg raar dit) eigenlijk best lekker.

Ik nieuwgierig dat ik ben maak een foto om te kijken hoe erg de schade is (nou best wel erg!) en ga ik gelijk schoonmaken.

Achter het hele gebeuren kan ik er wel om lachen alleen  het blijft toch rondspoken. waarom voelde het zo goed, en zegt mij  hoofd “waarom heb je niet vaker een ingelukje"

Kan iemand me helpen

Topic aangepast en foto verwijderd vanwege forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.