Wat dragen jullie tijdens het slapen???

  • 10 September 2021
  • 28 reacties
  • 4208 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal ik heb weer een leuke vragen lijst voor jullie

 

 

1 Jongen/meisje= Meisje

2 leeftijd 14 

3 In welke kleding slaap je(Pyjama,onesie,korte pyjama,naakt) nacht japon/pyjama 

4 wat draag je altijd in de avond m’n pyjama 

5 heb je ooit in je pyjama in bed geplast en hoe oud was je toen? Ja vast wel toen ik  tussen de 0 en 5 was 

6 heb je ooit in je broek geplast hoe gebeurde het en hoe oud was je?  Toen ik twaalf was plaste ik in m’n broek en zo ging het ook lol

7 Waar trek je jezelf af?

/

8 Wat is de meest gênantste situatie 

Ik heb er zoveel! Echt geen idee

9 heb je ooit in het zwembad geplast?,in het kleedhokje Op de wc door je zwembroek heen of bikini/Badpak ja 

10 wat is het geilste moment wat je ooit hebt gehad? Idk

11 Héb je ooit je vriend/vriendin naakt gezien? Ja 

12 Heb je ooit samen gevingerd\ afgetrokken met iemand nope

13 Heb je ooit seks gehad

Nope 

 

die was het dan ik zal hem zelf ook invullen!

Okie 

ciao amigos

 

Badge

1 Jongen/meisje= demi girl

2 leeftijd: 12

3 In welke kleding slaap je(Pyjama,onesie,korte pyjama,naakt): meestal onderbroek en oversized tshirt

4 wat draag je altijd in de avond: gewoon het gene wat ik die dag aan had. Of iets chills zoals oversized shirt met sportbroekje er onder

5 heb je ooit in je pyjama in bed geplast en hoe oud was je toen? heb geen pyjama (gehad)

6 heb je ooit in je broek geplast hoe gebeurde het en hoe oud was je? ik was die avond niet naar de wc geweest, volgens mij was ik 9.

7 Waar trek je jezelf af? -

8 Wat is de meest gênantste situatie : 

9 heb je ooit in het zwembad geplast?,in het kleedhokje Op de wc door je zwembroek heen of bikini/Badpak door badpak heen in het zwembad

10 wat is het geilste moment wat je ooit hebt gehad? -

11 Héb je ooit je vriend/vriendin naakt gezien? ja, met omkelden in het zwembad/kleedkamer 

12 Heb je ooit samen gevingerd\ afgetrokken met iemand: nope

13 Heb je ooit seks gehad: nee

Heyy allemaal ik heb weer een leuke vragen lijst voor jullie

 

 

1 Jongen/meisje=Meisje

2 leeftijd 15

3 In welke kleding slaap je(Pyjama,onesie,korte pyjama,naakt) In de winter pyjama/onesie en in de zomer een korte pyjama wat bestaat uit een voetbal broekje en een voetbal shirt

4 wat draag je altijd in de avond; Ligt eraan soms me pyjama dan een keer me Onesie!

5 heb je ooit in je pyjama in bed geplast en hoe oud was je toen? Jaa dat was toen ik  14 was ik moest super nodig naar de wc maar had geen zin om op te staan op een moment begon ik gewoon te plassen omdat ik het niet meer kon ophouden het was in me Rode pyjama van Ajax

6 heb je ooit in je broek geplast hoe gebeurde het en hoe oud was je? Jaa dat was een paar maanden geleden ik moest super nodig plassen en moest nog een paar minuten met de bus toen ik op school was had ik geen tijd meer om naar de wc te gaan en toen ik ging zitten deed ik me benen over elkaar en plasje ik zo in me grijze skinny jeans iedereen zag het en schaamde me dood

7 Waar trek je jezelf af? Ik vinger mezelf elke avond in bed of in de douche

8 Wat is de meest gênantste situatie: dat ik super nodig moest plassen in het zwembad toen ik 14 was en dat ik in de rij van de wc in me bikini heb geplast 

9 heb je ooit in het zwembad geplast?,in het kleedhokje Op de wc door je zwembroek heen of bikini/Badpak: ja in de rij naar de wc heb ik in me bikini geplast en doe het vaker wel in het zwembad. Heb ook ooit door me badpak heen geplast was best lekker op te doen 

10 wat is het geilste moment wat je ooit hebt gehad? Dat ik mezelf vingerde op de mooiste jongen van de klas

11 Héb je ooit je vriend/vriendin naakt gezien? Ja me vriendje 

12 Heb je ooit samen gevingerd\ afgetrokken met iemand: ja met me beste vriendin en met me vriendje

13 Heb je ooit seks gehad: ja een paar keer al met me vriendje 

 

 

die was het dan ik zal hem zelf ook invullen!

 

ciao amigos

Reageer