Vraag

wat doen meisjes als ze een jongen leuk vinden

  • 14 March 2024
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik heb een vraag.

wat doen meisjes als ze een jongen leuk vinden? Praat je er met vriendinnen over en met wat laat je het merken dat je die jongen leuk vind? 
en stel je vind hem echt leuk, ga je dan wel eens vingeren op de gedachte dat je dat met hen doet ofzo?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi

Als ik een jongen leuk vind dan let ik beter op. In de zin van stel dat hij op mijn school zit en we gaan op schoolreis ofz dan weet ik vaak waar hij op dat moment staat ofz, maar ook als ik in gesprek ben en hij gaat wat over zichzelf vertellen dan let ik vaak op over wat hij verteld en dan onthoud ik dat.

 

Ik ben zelf heel extravert en vrolijk vaak en altijd gezellig aan het praten, maar als ik een crush heb dan kost het net wat meer tijd om gespreksonderwerpen te vinden en het gesprek soepel te laten verlopen, ik ben dan vaak wat stiller, maar ik kijk dan vaak wel vanaf een afstandje toe terwijl ik bezig ben met nog iets anders.

 

Als ik comfortabel ben met diegene dan ben ik met de heren vaak wat uitdagender. Ik zelf ben klein en een meisje met bril en ik dring mezelf dan soms op om dat te compenseren met mijn vele talenten. Ik doe dat vaak voor de lol omdat ik het erg grappig vind om de verbaasde gezichten te zien als ik bv heel fanatiek meedoen aan voetbal en nog een beetje goed ben ook. Of om degene nerveus te maken door diegene net te lang in de ogen te kijken of door op te komen met snelle come backs van plagende grappen over bijvoorbeeld mijn lengte.

En sws ben ik altijd minder goed met mijn gevoelens te verbergen of flap ik vaker per ongeluk iets eruit.

 

Bij mij is het natuurlijk wel dat ik geen “normaal” meisje ben, en ik merk bij andere meisjes veel dat ze praten met vriendinnen erover of heel erg giechelig zijn. Of dat ze steeds gaan vragen aan elkaar van zie ik er wel goed uit? Ook bij elke blik naar het meisje toe komt de gedachte: “vind hij me ook leuk?” naar boven. Maar meisjes zijn allemaal verschillend en hebben verschillende reacties als ze iemand leuk vinden.

-OnlyMe

Reputatie 1
Badge

@OnlyMe 

 

Oke, dankjewel 

 

onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon

Reageer