Vraag

Wat doen jullie met jullie sperma? (boys)

  • 1 January 2023
  • 20 reacties
  • 1792 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Yo boys,

ik vroeg me af hoe jullie jullie sperma opruimen en verstoppen voor ouders enz


20 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Gewoon opruimen met een zakdoekje en dan in de prullenbak

Reputatie 7
Badge +19

zakdoek of wcpapier en dan prullen bak of wc?

Reputatie 1
Badge

Hehe ik heb niet de beste oplossing maar ik kom gwn klaar in mn onderbroek en hopen dat mn ouders t niet merken haha, tot nu toe nog niet gesnapt maar het kan zijn dat jouw ouders beter opletten bij de was dan die van mij...

Badge

Opeten (van hand of ik spuit in gezicht) soms ook gewoon in bed laten liggen of onderbroek

Reputatie 7
Badge +17

@Jongen.12jaar.anoniem Als je wil dat ze er niet achter komen kun je beter wcpapier gebruiken. Maar ze weten echt wel dat je het doet hoor. 😉

Reputatie 2
Badge +3

Hehe ik heb niet de beste oplossing maar ik kom gwn klaar in mn onderbroek en hopen dat mn ouders t niet merken haha, tot nu toe nog niet gesnapt maar het kan zijn dat jouw ouders beter opletten bij de was dan die van mij...

Ik deedvdat ook maar nu had mijn moeder dat dus ontdekt…

Reputatie 2
Badge +3

Iemand nog??

Reputatie 7
Badge +17

Oud tshirt die je niet meer draagt gebruiken en daar in spuiten kan ook. Die kun je dan onder je bed verstoppen of zo.

Badge

Probeer maar in de lucht te spuiten en dan land het op je buik en bed en dat droogt wel

Reputatie 2
Badge +3

@Annonem maar dat gaan mijn ouders dan toch vinden? ik vind mijn EIGEN sperma in bed niet zo erg maar m’n ouders hoeven het niet te zien 😂

Badge

ik zou in de spoelbak spuiten is het meteen weg

 

Reputatie 7
Badge +15

Goh ik ben een meisje , dus weet het niet echt… 

maar ik kan wel gwn lichisch nadenken, dus doe het op een handdoek , wc papiertje , en als je bang bent dat je wordt gesnapt , dan maak je de hannddoek gwn even school onder de kraan… 

 

of weet ik niet wat ik seg omdat ik een meije ben?! 
 

greetszzzzz

 

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

@Mij_niet_gezien je hebt gelijk hoor. Wc papier of zo is het makkelijkst.

Spermavlekken kun je idd het best onder koud water schoonmaken. Dus als je in een onderbroek spuit eerst ff onder de koude kraan en dan in de wasmand

Ik kom meestal gewoon op mijn bed klaar (was het wel 1x per week dan zijn er niet heel veel vlekken)

of kom in mijn onderbroek 

Of spuit in mn gezicht

Reputatie 2
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd- 

thx jongens heb alles geprobeerd wissel nu ga alles af

Badge

Goedzo

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben meer door mijn pappa seksueel heel vrij opgevoed. Over alles kan gepraat worden. En hij houdt van sauna's dus bloot lopen in huis iemands  piemel zien is zo normaal thuis. Ik hoef me nergens voor te schamen ook niet voor een zaadlozing. 

Niet lang geleden had ik seks met een meisje op de  lederen bank in de huiskamer.  Niemand was thuis en het leek ons spannend en geil om het daar te doen. Ik mocht KLAAR komen in haar vagina want ze slikte de pil. Mijn vader kwam op dat moment van mijn ejaculeren  eerder van het werk naar binnen. Ik had hem niet horen aankomen muziek stond hard ook nog aan. Hij zag ons dus caught in the act. Ik trok mijn penis uit haar begon ze te lekken😂.. mijn zaadcellen het witte kleverige spul dus duidelijk zichtbaar als plasje op de zwarte  bankstel.

We hoefden  nu niet naar boven te vluchten zei die lachend het is toch te laat. 

Mijn pa liep naar de keuken pakte een stuk papier en een natte spons. Is niet erg zei die met een knipoog.. Dit hoort gewoon bij de seks. Het meisje voelde zich helemaal op haar gemak toen mij pa haar ook nog een glas cola gaf om af te koelen. Ik iets minder mijn erectie bleef en ik druppelde wat na  sperma.. vies jong zei die ha ha. 💦😊

 

@Alphaboy 

En hoe oud ben jij en wanneer was dit?

Reputatie 2
Badge +1

Bijna 15  jaar   waas het weekend zaterdag dacht 1 april zaterdag.. ggen grapje. 😎✌️

Badge

Yo boys,

ik vroeg me af hoe jullie jullie sperma opruimen en verstoppen voor ouders enz

Spuit in onderbroek meestal. Als ik echt geil ben maakt het me niet uit waar ik kom…, bed, buik, mond alles kan dan

Reageer