Skip to main content

hey

ik heb een vraag voor de jongens

wat doen jullie met jullie cum

waar spuiten jullie op/in?

hoe ruimen jullie het op?

Ik spuit op me buik als ik lig en op me hand als ik zit of sta. Ik lik/eet het vaak op of ik veeg het af met een wc papiertje


Ik spuit meestal gewoon op de vloer en veeg het dan op met een handdoek of ik spuit op de wc dan spoel ik het weg en als ik lig op mezelf en probeer ik het zo veel mogelijk weg te vegen 


Hey, op mijn buik en borstkas komt het terecht en dan met keukenrol erop en daarna douchen. 

Liefs Tover xxx


meestal laat k t gwn op me bed liggen of k lik t op


is er niemand die de cum in de vriezer doet?! 


Ik doe het elke dag wel een keertje of 3 spuiten in de fles shampoo. Mijn ouders smeren het dan op hun hoofd als ze hun haren wassen in de douche.


@Benny_Dau2010  verder gaat het wel? 


@Benny_Dau2010 

Is dat niet een beetje vies?

Liefs @NoahLovesYou 


Hey, op mijn buik en borstkas komt het terecht en dan met keukenrol erop en daarna douchen. 

Liefs Tover xxx

Douchen na elk orgasme??? Dan moet ik 4x per dag onder de douche joh. Verder gaat het wel??


Ik heb geen cum maar wat ik wel heb komt op een big towel of ook badhanddoek terecht xp. @Benny_Dau2010  dat is een goed plan van je! Gebruik dan meteen die heerlijke shampoo van je. Bah. So grose!  Doe mij maar 1000 keer jongens als Tover. Ga je ook nog smart spelen.

 

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 2)


@Benny_Dau2010 dat is echt smerig. Stel dat je vader dat zou doen en jij je moet douchen met de shampoo waar hij in gecumd heeft. Dat wil je toch ook niet?

 

@Grietje12 Nee nooit in de vriezer gedaan haha. Waarom zou ik dat doen?🤣

 

Ik spuit het meestal op mijn buik en borst en soms op de vloer. En dan veeg ik het op met handdoek of keukenrol. En soms doe ik een sok om mijn piemel en spuit ik daar in. Ik moet wel opletten altijd om niet te knoeien want ik heb altijd veel sperma😊😄


Ik spuit meestal op borst of kin als ik op mijn rug lig, zorg meestal dat ik keukenrol en doekje bij de hand om weg te vegen.


@Benny_Dau2010 dat is echt smerig. Stel dat je vader dat zou doen en jij je moet douchen met de shampoo waar hij in gecumd heeft. Dat wil je toch ook niet?

Volwassen mensen doen dat niet. Daar zijn wij toch juist tieners voor.

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 2)


@Benny_Dau2010 dat is echt smerig. Stel dat je vader dat zou doen en jij je moet douchen met de shampoo waar hij in gecumd heeft. Dat wil je toch ook niet?

Volwassen mensen doen dat niet. Daar zijn wij toch juist tieners voor. Alsof jullie zo allemaal heilig zijn  en elke zondag vooraan in de kerk zitten he. Oh nee zie je. 

Je kan best tiener zijn, maar dan hou je je eigen dingen toch bij jezelf? waarom zou je uberhaupt willen dat jou gezin jouw sperma over hun hoofd uitsmeerd?  Gaat het wel met je?


Ik spuit trouwens zelf ook meestal op mn buik of borst, daarna ruim ik het op in een sok en douche ik de volgende morgen. (ik trek alleen af in de avond)


@Benny_Dau2010  alsjeblieft zou je het een beetje respectvol en fatsoenlijk kunnen houden? En stoppen met provoceren?  Dank je. 


@Benny_Dau2010  je wilt niet weten hoeveel volwassenen onverantwoorde dingen doen. Dat we tieners zijn wil niet zeggen dat bepaalde gedragingen daarom maar prima zijn. Als je dan toch de nadruk op het puber zijn legt, is het ook goed om open te staan voor correcties. En in het geval van jouw input is een correctie volledig op z'n plaats en dat weet je zelf ook, gezien de manier waarop je van je af bijt. Je zegt we zijn juist tieners, klopt. Maar dan hoort daar dus ook bij het leren verbeteren van onjuist gedrag. In jouw geval dus de opmerking (en als het waar is ook je handeling) over de shampoo, iets wat natuurlijk volledig misplaatst en gewoon vies is. Bij deze: pak je winst en leer dat dat dus niet fatsoenlijk en toelaatbaar is, tiener zijnde. Misschien had @Tover01  zijn reactie ook iets genuanceerder gekund maar ik begrijp hem volledig. Ik hoop overigens dat deze sfeer niet doorzet nu. Neem als tiener dan bij deze je leerpunt en ga alsjeblieft niet verder je gelijk halen @Benny_Dau2010 

Maiskolfje.


@Benny_Dau2010  alsjeblieft zou je het een beetje respectvol en fatsoenlijk kunnen houden? En stoppen met provoceren?  Dank je. 

Je hoeft het niet te lezen en je hoeft niet altijd overal op te reageren. Je kan ook door scrollen. Ik mag ook op het forum. En als jouw posts mij niet interesseren dan kijk ik er niet naar en probeer ik niet je mond te snoeren.


Beste allen,

 

Vandaag heb ik enkele teksten aangepast of verwijderd in verband met forumregel 2. Houden jullie het dus een beetje netjes tegen elkaar, hoe moeilijk ook?

En blijven jullie bij het oorspronkelijke onderwerp? Dank!

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon


Hey, jammer dat dit zo loopt, ook mijn schuld. @Britta  en @Maiskolfje  ik heb het begrepen. Excuses voor mijn woordkeus. Ik zal mij niet meer bemoeien met dit soort dingen. 

Liefs Tover xxx


Als ik onder de douche sta dan gewoon wegspoelen via doucheputje en als ik in bed lig op mijn buik en dan afvegen met een tissue of direct op een tissue spuiten.


maat wat gebeurd hier????

 


Hoiii

Gwn op buik of grond daarna met handdoek of wc papier/keukenrol weghalen. Of in wc spuiten.

Doeiii


Ik zit op een jongens internaat waar masturberen vanzelf sprekend is als je 24 / 7  daar verblijft.

Als je nieuw bent krijg je een introductie daar. Met een man een  opvoederd in Nederland heet dat begeleider ] krijg je  een 1 op 1 gesprek dat gaat over intimiteit en  privacy,  seksualiteit en hygiëne. 

Ik was 13 jaar toen toen mijn ouders me aanmeldde bij die private school. De man vroeg of ik al regelmatig met mijn piemel speelde hij noemde het woord masturberen.  Of ik al sperma had en zaadlozingen.  Ik zei eerlijk ja . Hij antwoordde dat  aftrekken of zelfbevrediging heel normaal was en  zo vaak ik het mag doen als ik wilde.  Dat ochtenderecties heel normaal was ook als je met de andere jongens gezamenlijk douche en je hebt een stijve. Dat is geen reden om lacherig te doen maar zeker niet om iemand dan voor schut te zetten.  Dat er altijd handgel op de kamer is en een dood met papieren douches.  Zou je de bed vies maken met sperma dan een van de schoonmakers verwittigen voor nieuwe verse lakens. Het was ook toegestaan om bij de gezamenlijk douche ruimte bij  een  paar prive hoek muurtje  te gaan  masturberen en ejaculeren . Daarna moest je met een waterslang het zaad wegspoelen in de goot.

 


Reageer