Wat doen jullie als jullie nodig moeten plassen in bed?

  • 9 January 2023
  • 17 reacties
  • 995 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hi allemaal

 

wat doen jullie als jullie nodig moeten plassen in bed, ik wacht soms te lang en dan gaat het fout 


17 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Naar de wc gaan

Stop met je plas inhouden, dit is over een lange tijd slecht voor je, hierdoor kan je je plas minder goed inhouden, minder goed je blaas legen en je kan er infecties van krijgen door bacteriën die opbouwen.

 

Als je moet dan moet je, ookal is het middernacht ga gewoon naar de WC, misschien heb je eventueel een tweede wc die ver weg is zodat het minder geluid maakt in de nacht.

Reputatie 7
Badge +15

Eerst probeer ik heg ook op te houden ( zoals vannachtz) maar na een halfuur ga io toch…… koud 🥶….

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee, ik ben nog niet zindelijk ‘s nachts en draag daarom net als mijn stiefzusjes die ook nog niet zindelijk zijn ‘speciaal ondergoed’ zoals mijn stiefmoeder het noemt. Ik heb wel veel geprobeerd met doctors, speciale medicijnen en een plaswekker maar had nog altijd geen succes.

Stiekem heeft het wel als voordeel dat ik bijvoorbeeld in het weekend, wanneer ik nog lekker warm onder de dekens lig, gewoon kan blijven liggen en nergens bang voor hoef te zijn. Zo kun je dat natuurlijk ook doen maar dan ga je het risico aan dat je bed toch nat kan worden.

 

Groetjes!

Ik plas altijd kleine beetjes in mijn onderbroek als ik dringend moet plassen en in bed lig zo kan ik langer wachten om naar toilet te gaan vind dit geil om te doen en droogt heel snel weer op.

Reputatie 3
Badge +3

Ik plas altijd kleine beetjes in mijn onderbroek als ik dringend moet plassen en in bed lig zo kan ik langer wachten om naar toilet te gaan vind dit geil om te doen en droogt heel snel weer op.

Hoe doe je dat dan met je pyjama?

Reputatie 7
Badge +15

Ik plas altijd kleine beetjes in mijn onderbroek als ik dringend moet plassen en in bed lig zo kan ik langer wachten om naar toilet te gaan vind dit geil om te doen en droogt heel snel weer op.

Hoe doe je dat dan met je pyjama?

Miss geen pyjamea? 
 

Mij_Niet_Gezien cxxxxxxx.

@Girllpower ik draag meestal van die lange tshirts om te slapen maar heb het ook al in mijn pyjama gedaan gewoon zorgen dat je kleine beetjes plast dan lekt het niet door of amper pyjamabroek droogt ook gewoon op tijdens de nacht en  s’morgens gewoon een propere onderbroek aan trekken.

Reputatie 7
Badge +15

Haha, ikzelf kan dr niet eens tegen als mijn onderbroek/slipje nog maar nat is van een beetje zweet, duss plassen doe ik niet ;) @Girlypower ….

 

Mij_Niet_Gezien 

Je zou als je 9uur naar bed gaat een wekker kunnen zetten om 10uur, half11 en 11uur.

daarna is het niet meer nodig om te gaan in de nacht

Badge

Ik ga naar de wc Maar soms ook in kleine beetjes omdat ik het gewoon super geil vind

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik ga naar de wc Maar soms ook in kleine beetjes omdat ik het gewoon super geil vind

doe je dat dan ook gewoon in bed

Badge

Ik ga naar de wc Maar soms ook in kleine beetjes omdat ik het gewoon super geil vind

doe je dat dan ook gewoon in bed

Ja maar op een hand doek er ligt atijd een hand doek onder mijn bed 

Reputatie 3
Badge +3

Ik ga naar de wc Maar soms ook in kleine beetjes omdat ik het gewoon super geil vind

doe je dat dan ook gewoon in bed

Ja maar op een hand doek er ligt atijd een hand doek onder mijn bed 

Ahh oke

Reputatie 7
Badge +15

En nie te veel drinken ongv. 2u voor het slapen…!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Een klein beetje in mn boxer (ck of tommy hilfiger) plassen omdat het geil is

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Doe je t ook in je broek soms

Reageer