Skip to main content
Vraag

wat doen jongens met elkaar?

• June 18, 2025
  • 6 reacties
  • 1059 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een meisje, maar ik vroeg me af wat jongens met elkaar sexueel zegmaar doen. Want ik zie altijd verhalen dat ze samen aftrekken ofzo en ik hoor ook soms jongens in mijn klas praten over dat ze elkaar gaan pijpen ofzo. Maar ja ik vroeg me af of jongens dat ook echt samen doen zelfs als ze straight zijn. 

6 reacties

• June 18, 2025

Hoi ​@Mops 

er zijn daadwerkelijk jongens die dat doen. 

Ik doe het niet🫥

Zou er niet eens aan willen denken. 

Maar er zijn echt jongens die dat doen. 

Groetjes badeend 

sheepmaster123
Forum|alt.badge.img

ik persoonlijk heb nognooit hier iets over gehoort zelf heb ik een best wel grote vrienden groep waar iets van 2 homos inzitten maar die proberen ook dat soort dingen niet vgm zelf zou ik nooit iemand pijpen ofz ik zou die verhalen die je van jongens hoort niet serieus nemen het is vaak als een grap bedoelt.

vg, sheep master

• June 19, 2025

Jongens onder elkaar maken flauwe grappen. Scheppen op tegen elkaar. Dagen elkaar uit tot domme dingen.  Ik heb het niet meegemaakt dat we samen ging aftrekken.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 19, 2025

Hey, zover ik in mijn eigen vriendenkring zie gebeuren zulke dingen nooit. En zoals anderen ook zeggen voor het grootste gedeelte is het "stoere" praatjes en interessant doen. Ikzelf zou in ieder geval nooit iets seksueels met een groep vrienden doen, dat lijkt me maar gênant en ook niet leuk of fijn. De enige die ooit iets van mij "te zien" mag krijgen zou op de duur mn lief zijn, als zij dat wil. Ik denk dat wat je ze hoort vertellen voor 99% overdreven verhalen zijn om interessant te doen. Of juist om hun onzekerheid te verbergen. Liefs, Tover xxx

• June 20, 2025

Eigenlijk gwn niks. 
We zeggen gwn als GRAP bijv : ik ga je anaal nemen.

maar daar bedoelen we eigenlijk iets heel anders mee 😅we bedoelen dat niet letterlijk. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

Wat een leuke vraag.

Ik hoor van jongens dat sommigen wel aftrekken met een vriendje maar dat ze daar dan niet over opscheppen want ze zijn bang dat mensen gaan denken dat ze gay zijn.  
Jongens die echt gay zijn blijven dat natuurlijk doen met andere jongens en nog meer ook dan alleen samen rukken.