Skip to main content
Vraag

wat doe je als je geil bent op school

Vraagje wat doen jullie als je geil bent op school

16 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2379 reacties
  • 14 januari 2025

Hey, adem inhouden, denken aan een stapel aardappels die je moet schillen ofzo en wachten tot ik thuis ben πŸ˜‰

Liefs Tover xxx

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 158 reacties
  • 14 januari 2025

Hahaha ​@Tover01 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Maar ​@Anomiem1 ik heb dat eigenlijk nooit. Dus hoef ook niks te doen.

Als je het wel hebt zijn de toilet hokjes misschien een optie? WC-papier bij de hand, dus makkelijk.

Succes πŸ™‚ 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4102 reacties
  • 14 januari 2025

​@Tover01 een stapel aardappels πŸ˜‚ Ja, dan gaat de geilheid wel weg

​@Anomiem1 Heb dat wel eens een keer gehad. ff snel in de pauze naar de wc en daar je ding doen.

Ameliaatje12
Forum|alt.badge.img

Als het mij gebeurt gewoon wachten tot het voor bij is en niet denken aan wat je geil maakt, naar de wc gaan en daar je ding doen vind ik een beetje eng op school

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4102 reacties
  • 14 januari 2025

​@Ameliaatje12 is voor jongens ook makkelijker misschien om het ff snel te doen. Heb het zelf maar 1 keer op school gedaan en dat was echt 2 minuten of zo πŸ˜…

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3227 reacties
  • 14 januari 2025

​@Tover01  🀣🀣  die tip houden we er in! 

Groetjes liefs Tartan Xxx

Ameliaatje12
Forum|alt.badge.img

​@tim16 2 minuten 😭 ik doe er altijd zo lang over voordat ik eindelijk een keer kom. Denk echt wel 15-20 minuten πŸ˜…

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4102 reacties
  • 15 januari 2025

​@Ameliaatje12 tja, was toen ook wel de hele dag al best opgewonden, dus ja, dan kan het wel snel. Maar dat is bij iedereen weer anders. Normaal doe ik er langer over maar als het moet kan ik best snel klaarkomen.πŸ™ˆ

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 15 januari 2025

Zo snel mogelijk aan iets anders denken.  Ik ga echt niet masturberen op school.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3227 reacties
  • 19 januari 2025

​@Diana  aan een berg aardappelen dus 😁 zoals ​@Tover01  zo mooi zei πŸ˜‰ 

Ik weet ook nog in de brugklas hoe mijn  hormonale jongens systeem af en toe echt sky high ging pfff. Ik herken het wel, ook wat Tover in een andere topic zei, dat het soms bijna vervelend is die fysieke heftigheid. Maar het komt allemaal in balans en wordt rustiger 😊 en net wat ​@tim16  zegt, als het echt stormt in je lijf dan maar even stoom afblazen op het toilet, hoewel dat echt een letterlijke noodgreep is πŸ˜„ en anders toch maar de stapel aardappelen haha. Geweldig bedacht! 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 19 januari 2025

K ga naar de wc en ga spelen met mijn eikel.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 74 reacties
  • 21 januari 2025

Niks natuurlijk

Ik ga wel eens naar het toilet of een van de altijd lege studielokalen om snel klaar te komen haha

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1699 reacties
  • 21 januari 2025

​@Tover01 die zal ik onthouden πŸ˜‚πŸ˜‚

Verder doe ik hetzelfde als ​@tim16 . Gewoon even snel op de wc. Maar 2 minuten is wel heel snel hoor…

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • 24 januari 2025

Ik trek me wel eens af heeft nog niemand gezien. Gewoon hand in je broek en achterin zitten

De juf stond ook toen een keer voor me 

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 24 januari 2025
Tartan15 schreef:

​@Diana  aan een berg aardappelen dus 😁 zoals ​@Tover01  zo mooi zei πŸ˜‰ 

Ik weet ook nog in de brugklas hoe mijn  hormonale jongens systeem af en toe echt sky high ging pfff. Ik herken het wel, ook wat Tover in een andere topic zei, dat het soms bijna vervelend is die fysieke heftigheid. Maar het komt allemaal in balans en wordt rustiger 😊 en net wat ​@tim16  zegt, als het echt stormt in je lijf dan maar even stoom afblazen op het toilet, hoewel dat echt een letterlijke noodgreep is πŸ˜„ en anders toch maar de stapel aardappelen haha. Geweldig bedacht! 

Groetjes liefs Tartan X 

Voortaan bekijk ik de jongens wc’s op school toch anders, nu ik weet wat de brugpiepers daar uitspokenπŸ™ˆ

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen