Skip to main content

Gewoon nieuwsgierig. 

Nou, eigenlijk niks bijzonders, doen gewoon een beetje gek.

Tenminste bij ons niets bijzonders.


Haha ik had dezelfde vraag! ;)


Ik heb jaren op voetbal gezeten en bij ons ging het nooit echt ergens over. Een beetje ouwehoeren en dat was het wel.

Spannende verhalen die je hier wel eens tegenkomt over wat er allemaal gebeurt of besproken wordt in de kleedkamer moet je niet geloven. Die worden meestal geschreven door mensen met teveel fantasie. 😂


Bij ons was er een keer een worsteltoernooi met elke gymles een ronde, oftewel gwn gek doen


Ik zit op voetbal en  we praten meestal over voetbal of grappige dingen, inderdaad gewoon wat ouwehoeren. Dus niet echt iets heel spannends :D

Nu vraag ik me af waar meiden het over hebben in de kleedkamer. Zijn dat wel spannende dingen?


Mwah, vooral bespreken wat voor verschrikkelijke skinny jeans jongen1 aanhad vandaag, en hoe verschrikkelijk onsportief jongen2 was en waarom gym het ergste ter wereld is en wie de beste kleding aanhad vandaag, dat soort dingen.


Ik zit op voetbal en  we praten meestal over voetbal of grappige dingen, inderdaad gewoon wat ouwehoeren. Dus niet echt iets heel spannends :D

Nu vraag ik me af waar meiden het over hebben in de kleedkamer. Zijn dat wel spannende dingen?

 

nou meisjes bespreken de laatste roddels eigenlijk. Of we hebben het over elkaar lichaamsdelen of kleding. “Omg die beha is van de primarkt toch??  Jaaaa die is zo leuk ik ga hem ook halen denk ik”. “Ja hij geeft echt zo’n push up effect he het maakt mijn topjes altijd zoveel mooier” “omg ja letterlijk iedereen zag dat blabla naar je tieten keek net” Dat soort dingen. Niets super serieus. Ja dus make up, roddels, jongens, relaties. Kijk de kleedkamer is eigenlijk de enige plek op school waar we dingen kunnen bespreken zonder dat er jongens bij zijn dus er komt veel aan bod. “Omg zagen jullie het toen blabla zijn shirt omhoog deed tijdens Nederlands, ik had echt niet verwacht dat hij spieren had bahahaha”

 


Hoi,

Bij ons word er niet zo veel besproken 9 van de 10 keer worden we vergast met deo of word er wat gestoeid. Of ze hebben het er over dat die meiden of de docent echt irritant was.


Grappig om te lezen, ik denk dat jongens en meiden allebei denken dat er spannendere dingen gebeuren in de kleedkamers van de ander, maar dat is helemaal niet zo, haha.

Maar fantaseren daarover kan altijd :D


Hoi,

Mij kleedkamer op school is een thrty-minded gebeuren. Ze maken grappen over gay zijn, allerlij ´je zou maar´ en al die shit. Dan begint de ene in zijn onderbroek rukbewegingen te maken, nep, en zegt zovan: ´I´m gonna BUST´ dat vind iedereen grappig, en ik sta daar echt super awkward naar te kijken en denk: Are u ok?

Kort gezegd, allemaal vieze rare dingen.


@3costaboy lekker laten lullen. Ik heb in de 1ste ook bij zo’n jongen in de klas gezeten. Altijd ‘grappen’ maken over gays en zo, beetje zoals jij zegt. Ik kwam er dit jaar achter (zijn we dus zo’n 4 jaar verder) dat hij een tijd geleden uit de kast is gekomen.😂 Dus ja...meestal is het gwn puberaal gedrag met een stukje onzekerheid over jezelf


Nou, helemaal niks eig. Vaak gaat het over voetbal wedstrijden of hoe erg het weer is. Soms een beetje iemand afzeiken die irritant is met een deobus maar voor de rest niks.


Hey! Bij ons bij voetbal wordt er gewoon slap gel*ld over van alles, eig niks spannends idd, precies wat  sommigen zeggen xd. Soms bij winst een beetje maf doen en water gooien.  En op school bij gym doen we sinds kort allemaal dierengeluiden omdat een lerares zei dat we net een dierentuin leken, tsja dat moet je nodig zeggen 😉 ik kwam er achter dat ik een heel aardige toekan in huis heb ;p 
maar allerlei seks gedoe, nul komma niks, gelukkig ook maar.

Liefs Tover xxx


In de kleedkamer praten we over voetbal en gedragen we ons als mongolen


meestal dingen over voetbal bijvoorbeeld hoe man city een kut club is of ze zijn gewoon aan het klote


idd niks eig  

over de wedstrijd of training ofzo, soms grapjes over kleren of onnozele dinges 

of technische dinges bv dat je schoenen slecht zitten ofdat je bitje niet blijft zitten 


Reageer