Skip to main content

Hey, ik ben een meisje en ben 16 jaar en zit op internaat. En ik ben bezig met een jongen en wij doen al dingen bij elkaar (hij doet allerlei dingen bij mij, en zij tegen mij waneer ga jij eens naar benden?) Maar ik weet dus niet wat hij daarmee bedoeld en wat ik moet doen bij hem.

Het is misschien een rare vraag maar ik wil heel graag help want ik vindt hem wel leuk 

ik denk dat hij wilt dat je hem hoofd geeft 


hij bedoelt sx


Je kan het gewoon vragen Wat wil jij daar mee zeggen ?


Hoi, ik denk dat hij bedoeld dat je hem een keer aan zijn penis voelt of daar leuke dingen mee doet :)

Groetjes Sjardy XoX


Ik weet niet wat die dingen zijn die jullie met elkaar doen, maar ik denk dat hij bedoelt dat jij met je hand naar zijn piemel moet gaan. Je kan het natuurlijk ook gewoon aan hem vragen. 


Ik denk dat hij bedoeld dat hij wilt dat je met zijn penis gaat spelen en hem gaat verwennen. Je kan ook aan hem vragen wat hij bedoeld en het met elkaar bespreken. Je moet trouwens niks doen wat jij niet wilt en geef wel je grenzen goed aan bij je vriendje want die moet hij wel respecteren. Groetjes van mij :)


Hey @Anoniemmm333 

hij bedoelt er mee dat je zijn piemel wilt zuigen( of aan raken) ← dit heb ik vaker gehoord en dat betekent dit blijkbaar

maar hij kan er iets anders mee bedoelen dus vraag het maar voor de zekerheid zoals iedereen al had gezegt!

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠


Reageer