Vraag

wanneer vingeren

  • 11 March 2022
  • 5 reacties
  • 1540 Bekeken

Badge

hoi.. ik wil graag vingeren maar ik weet niet wat de goeie leeftijd daarvoor is.  mij lijkt het zelf heel fijn, maar ik weet niet of het al mag. ik heb nog een paar andere vragen en het zou fijn zijn als ik hier antwoord op zou krijgen(: 

  1. hoe oud ben je ongeveer als je gaat vingeren? 
  2. wat gebeurt er als je gaat vingeren ?
  3. ben je ontmaagd als je gaat vingeren?
  4. komt er iets uit je vagina als je gaat vingeren?
  5. hoe moet je vingeren (zodat je geen infecties krijgt)?

dit waren mijn vragen ik hoop dat iemand antwoord kan geven(:


5 reacties

Badge

Hee meestal ik heb altijd gedacht dat als ik een echt sirieuze relatie met iemand krijg rond me 18e dat ik pas aan seks dingen begin dit heeft te maken met mijn geloof.  buiten mijn geloof vind ik dat je het moet doen als je iemand echt vertrouwd bijvoorbeeld lange relatie of sterke band op een wat latere leeftijd bijvoorbeeld 15/16 dan heb je een beetje ervaring met relaties enz. verder is vingeren eigenlijk met je vingers in iemand zijn vagina gaan.  nou lijkt het erop dat je een meisje bent dan kan je dat bij jezelf doen of bij iemand anders bij jongens kan je weer andere dingen doen. wil je daar info over moet je dat ff zeggen. als je gaat vingeren ben je inpresipe niet ontmaagd, dat ja namelijk dat je zegmaar echt seks hebt met diegene. als je het vingeren fijn vind komt er afscheiding uit je vagina dat verschilt echt qua hoe veel heid vind je het heel fijn kan het heel veel zijn maar soms ook heel weinig, info over afscheiding nodig moet je dan ook ff zeggen. als je gaat vingeren is het belangrijk dat je ff je handen hebt gewassen eigenlijk kan je niet iets van een condoom gebruiken ofz maar als je gwn rustig heen en weer beweegt en niet ondertussen ergens anders hebt aan gezeten dus geslacht deel van iemand anders krijg je niet snel infecties. ik hoop dat dit je geholpen heeft wil je nog iets weten zeg het dan ff x

Badge

Hee meestal ik heb altijd gedacht dat als ik een echt sirieuze relatie met iemand krijg rond me 18e dat ik pas aan seks dingen begin dit heeft te maken met mijn geloof.  buiten mijn geloof vind ik dat je het moet doen als je iemand echt vertrouwd bijvoorbeeld lange relatie of sterke band op een wat latere leeftijd bijvoorbeeld 15/16 dan heb je een beetje ervaring met relaties enz. verder is vingeren eigenlijk met je vingers in iemand zijn vagina gaan.  nou lijkt het erop dat je een meisje bent dan kan je dat bij jezelf doen of bij iemand anders bij jongens kan je weer andere dingen doen. wil je daar info over moet je dat ff zeggen. als je gaat vingeren ben je inpresipe niet ontmaagd, dat ja namelijk dat je zegmaar echt seks hebt met diegene. als je het vingeren fijn vind komt er afscheiding uit je vagina dat verschilt echt qua hoe veel heid vind je het heel fijn kan het heel veel zijn maar soms ook heel weinig, info over afscheiding nodig moet je dan ook ff zeggen. als je gaat vingeren is het belangrijk dat je ff je handen hebt gewassen eigenlijk kan je niet iets van een condoom gebruiken ofz maar als je gwn rustig heen en weer beweegt en niet ondertussen ergens anders hebt aan gezeten dus geslacht deel van iemand anders krijg je niet snel infecties. ik hoop dat dit je geholpen heeft wil je nog iets weten zeg het dan ff x

super bedankt! ik heb nog een paar vraagjes denk ik,

  1. krijg je afscheiding als je jezelf hebt gevingerd of komt dat gwn zomaar ?
  2. wanneer kom je klaar?
  3. wat is een goeie leeftijd voor vingeren

heel erg bedankt thx (:

  1. hoe oud ben je ongeveer als je gaat vingeren?  Ik was ongeveer 13 denk ik. Maar het hangt er helemaal vanaf hoe ver je al in je ontwikkeling zit. De een is wat eerder in de puberteit dan de ander. Als jij behoefte hebt, zou je eens wat kunnen proberen. Net wat jij wilt. Er hoeft niks en er zijn geen regels, dus je mag doen wat je zelf wilt.
  2. wat gebeurt er als je gaat vingeren ? Vingeren is masturbatie (zelfbevrediging) voor meiden. Je stimuleert je geslachtsdeel tot een mogelijk orgasme wat gwn ontzettend goed voelt.
  3. ben je ontmaagd als je gaat vingeren? Nee, je bent pas ontmaagd als je voor het eerst geslachtsgemeenschap hebt een partner.
  4. komt er iets uit je vagina als je gaat vingeren? Tja; het kán, maar is vrij zeldzaam. Sommige vrouwen ‘squirten’ bij een hevig orgasme. Hierbij spuit je als het ware wat vloeistof. Dit kan echter lang niet iedereen.
  5. hoe moet je vingeren (zodat je geen infecties krijgt)? Vooraf even je handen wassen
  6. krijg je afscheiding als je jezelf hebt gevingerd of komt dat gwn zomaar? Daar is, zover ik weet, geen verband hoor. Je zou tijdens of erna wat witverlies kunnen zien, maar niets anders dan normaal hoor.
  7. wanneer kom je klaar? Wanneer je je geslachtsdeel genoeg gestimuleerd hebt.
  8. wat is een goeie leeftijd voor vingeren? Wanneer je er klaar voor bent. Het is immer jouw lichaam. Je moet niks. Je mag alles. Maar het is geen verplichting hè. Als jij (nog) niet masturbeert is dat ook helemaal prima.
Reputatie 7
Badge +7

Hoi, 

De meeste kinderen beginnen met masturberen op hun 10e of 11e, dit is niks geks, dit is namelijk de leeftijd waarbij je behoefte krijgt aan seksueel aangelegde dingen. Daarnaast is masturberen niet zo’n grote stap als sex; je hoeft je niet te bedenken of je hier klaar voor bent, aangezien je niet ontmaagd word, je geen kans loopt op zwangerschap en/of SOA’s, en je hoeft ook geen rekening met consent (toestemming van jezelf en een partner) te houden. Als het goed is ben je minimaal 12, het forum is namelijk voor kinderen 12-18. Je kan dus prima op je recente leeftijd proberen te masturberen.

Hiernaast kan ik je vertellen: ja, er ontstaat een slijmerige vloeistof als je komt, dit is normaal, en ook goed, het strijd namelijk de mogelijke bacteriën uit je vagina. En let inderdaad goed op infecties. Dit is hoe ik het doe: Als mijn handen schoon voelen, ga ik ervoor. Maar voel je een bepaalde stof of geur aan je handen en/of twijfel je, was dan van tevoren je handen even.   

Badge
  1. hoe oud ben je ongeveer als je gaat vingeren?  ligt er aan sommige vanaf hun 11e sommige vanaf hun 17e 
  2. wat gebeurt er als je gaat vingeren ?  ik heb geen flauwe idee ik ben een jongen
  3. ben je ontmaagd als je gaat vingeren? nee je bent ontmaagd als de penis van een jongen of man je vagina penetreert
  4. komt er iets uit je vagina als je gaat vingeren? soms kan een vrouw / meisje klaarkomen tijdens het vingeren
  5. hoe moet je vingeren (zodat je geen infecties krijgt)? ik heb geen flauwe idee ik ben een jongen

Reageer