Vraag

wanneer te vaak aftrekken

  • 11 December 2023
  • 8 reacties
  • 415 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 13. Ik kom meestal 6 keer per dag klaar. En iedereen tegen wie ik dat heb verteld zegt dat dat veel te vaak is en raar. Meestal wordt ik dan uitgelachen.

Is dat echt zo erg? want ik heb nergens last van! en kan er wat fout gaan als je dat vaak doet?

 

thnx!


8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Je kiest natuurlijk zelf hoeveel je het doet maar ik zou het toch proberen verminderen naar max 1/2x per dag want het kan misschien wel een verslaving worden

Reputatie 7
Badge +17

6x is op zich wel veel. Ik zou er niet eens tijd voor hebben. 😂 Het lijkt me dat de lol er ook wel afgaat als je zo vaak klaarkomt. Mijn ‘record’ is 5 keer maar ik had toen ook iets van 2 dagen geen zin meer.😄

Maar goed, zolang het geen verslaving wordt en je er verder geen last van hebt moet je het helemaal zelf weten.

Reputatie 7
Badge +7

Ja, dat is wel echt te veel.

Probeer het te houden op 1-3x per dag, na 2x ben ik er zowiezo mee klaar mee😁
Als ik 3 dagen niet masturbeer en dan wel voelt het ook veel lekkerder dan als ik elke dag 2x masturbeer, ik doe het zelf 1-4x per week.

Reputatie 4
Badge +3

Dat niet raar ik doe ook vak

Reputatie 4
Badge +3

Hoi ik ben een jongen van 13. Ik kom meestal 6 keer per dag klaar. En iedereen tegen wie ik dat heb verteld zegt dat dat veel te vaak is en raar. Meestal wordt ik dan uitgelachen.

Is dat echt zo erg? want ik heb nergens last van! en kan er wat fout gaan als je dat vaak doet?

 

thnx!

Niet raar 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @faabie,

6x per dag is echt te veel, ik zou zeggen 2x per dag de max.

Groetjes, Monkeyboy08

Badge

Dank jullie wel voor de reacties. Jammer dat het toch wel te vaak is volgens de meeste. Ik ga proberen naar 3x per dag te gaan. Maar in de weekenden wordt dat wel lastiger haha.

Badge

onnodige quote verwijderd.

 

ik kom ook veel klaar ik ben 16j dus daar is niks mee soms zelf op school in de toileten omdat ik het niet kan laten 

mvg Lander

Reageer