Hoiii,
Ik wil graag masturberen, maar de weken dat ik alleen thuis ben zijn afgelopen. Dus nu zijn mijn ouders thuis en mijn broertje. Hoe kan ik nu nog masturberen zonder dat zei erachter komen?
Groetjes anoniem
Hoiii,
Ik wil graag masturberen, maar de weken dat ik alleen thuis ben zijn afgelopen. Dus nu zijn mijn ouders thuis en mijn broertje. Hoe kan ik nu nog masturberen zonder dat zei erachter komen?
Groetjes anoniem
Bed - slaapkamer
Bad - Douche - badkamer
Toilet
Tuinhuis - Kelder fzo
Hey
Zoals
Ik hoef er gelukkig niet geheimzinnig over te doen thuis. Zijn heel open erover en met dat weer lopen we bloot in huis.
Met mijn pa heb ik een super goede relatie. Voor hem schaam ik me totaal nergens voor. We hebben elkaars ochtend erectie gezien bijvoorbeeld.
Toen ik 12 jaar was zei ik spontaan.. ik heb zin om te masturberen papa mijn zak is weer vol . Zegt hij dan haalt de spanning er gewoon af ..je weet toch van mij hoe het moet met jouw piemel spelen tot dat wit slijm spul spuit . Prettige zaadlozing zoon.
Op het toilet
In je bed maar als he squirt dan kun je het best een handdoek neerleggen
Op de grond rechtstaand
In de douche
In de bad kamer 5min eerder uit het bad of douche gaan en het water laten lopen dan ontsekken ze niets en horen ze niets
Op school vind ik het ook leuk wel tijdens de lessen door als er niemand op toilet is
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.