Hoi,
ik ben 12 jaar oud en ruk elke avond, ik zou graag willen weten wanneer er sperma uit mijn lul komt.
ik ben 12 jaar oud en ruk elke avond, ik zou graag willen weten wanneer er sperma uit mijn lul komt.
Bladzijde 1 / 1
Hoii welkom op het forum dan,
je bent 12 en dat betekent dat je nog niet heel erg in de pubertijd zit, ik ben nu 15 en kom nu echt spuitend klaar, maar toen ik begon op mijn dertiende kwam het er niet heel snel spuitend uit. Je zou moeten oefenen en ook moeten wachten tot je lichaam een beetje gaat ontwikkelen en je lichaam sperma gaat ontwikkelen. Succes ermee
je bent 12 en dat betekent dat je nog niet heel erg in de pubertijd zit, ik ben nu 15 en kom nu echt spuitend klaar, maar toen ik begon op mijn dertiende kwam het er niet heel snel spuitend uit. Je zou moeten oefenen en ook moeten wachten tot je lichaam een beetje gaat ontwikkelen en je lichaam sperma gaat ontwikkelen. Succes ermee
Heb je al wel eens een zaadlozing gehad? (ook wel een natte droom genoemd.)
Pas als je dat hebt gehad kan er pas sperma uit je penis komen..
Pas als je dat hebt gehad kan er pas sperma uit je penis komen..
Hoi,
Ik heb het zelfde
Hey,
er is niet een jaartal dat je begint met spuiten. Meestal is het in de puberteit. Zo is het teminste bij mij. Je moet er geduld voor hebben. En geloof mij, dat is de moeite waard
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.