hoi allemaal heb een vraagje
wanneer krijg ik sperma want het leek alsof ik een X voorvocht kreeg maar die keer daarna niet meer dus wanneer krijg ik sperma?
ben 13 trouwens
groetjes ik
hoi allemaal heb een vraagje
wanneer krijg ik sperma want het leek alsof ik een X voorvocht kreeg maar die keer daarna niet meer dus wanneer krijg ik sperma?
ben 13 trouwens
groetjes ik
Dat weet ik natuurlijk niet. Er zijn jongens die het op hun 11de krijgen en jongens die moeten wachten to ze 16 zijn.
Je krijgt het tussen je 12 en 18. Maar het is ook normaal als je het op je 10 of 11 krijgt hoor. Als je 18/19 bent en nog steeds geen sperma heb moet je even naar de huisarts
Groetjes mij Anoniemxv
Bron Https://sense.info/
Ik was net 12 toen er sperma uit mijn piemel kwam. Iets daarvoor had op het hoogte punt lekte er wat doorzichtigheid slijm. Mijn pa spotte dat en zei dat het deels voorvocht is en wat vloeistof uit de prostaat.
Dat gaat steeds meer worden als je verder in de puberteit komt. Het wordt een 'droog' orgasme genoemd maar niet juist is want dat beetje slijm veroorzaakt een natte eikel . Een neef van mij had de eerste zaadlozing met 13.5 jaar . Mijn broertje met 11 jaar dus effe geduld elke gezonde jongen die pubert gaat sperma produceren.
isg thx
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.