Skip to main content

Wanneer hadden jullie voor de eerste keer sex? (als je het hebt gehad), zeg ff jongen of meisje

Ik heb het gevoeld dat veel mensen echt pas op hun 17e ofzo sex hebben, ik had eerste x ongeveer 12/13 misschien en bij jullie? 

(was het goed😜)

Ik was 13, mn toenmalige vriendje 15. kwam van mijn kant, had er zoveel zin in. nooit spijt van gehad

@Victoria De Angelis  ben een jongen 1e x op m’n 12e

Ben meisje , 15 . Ben nog niet verdergegaan dan tongzoenen maar het is niet dat ik persé wil wachten met seks , het mag best nu al gebeuren  als het momentum goed zit .

@Victoria De Angelis 

Ik ben barbie meisje . Ik ben ontmaagd op mijn 13de verjaardag als kadootje. Het was met mijn buurjongen was 16 jaar puur voor sex friends with benefits. Was bij hem thuis zijn ouders wisten ervan dat we het gingen doen de eerste keer en  ik bleef slapen. Daarbij we beiden nog maagd waren dus ook geen soas of zo geen condoom gebruikt.  Ik slikte de pil. De seks was zo goed ik voelde hem goed.

Zijn vader had hem een hug gegeven met Proficiat zoon nu ben je  een man en geen onervaren jongen meer.💪

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.

Reageer