Vraag

wakker geworden en sperma

  • 8 May 2020
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 13 en vanochtend werd ik wakker en ging ik naar de wc en zag ik sperma op mn penis 

Is dit normaal?


4 reacties

Ja, dat wil zegge dat je een natte droom hebt gehad. En dat dus als je nu gaat masturberen je ook een orgasme kan hebben met sperma.

Reputatie 3
Badge +1

Dit is normaal, je hebt namelijk een natte droom gehad.  Een natte droom is een spontane zaadlozing die meestal voorkomt tijdens de rem-slaap (in het gedeelte waarin je droomt).  Meestal komt dit voor in de puberteit maar het kan ook later gebeuren.

Wat @jhonny zegt is niet waar; je kan al klaarkomen met sperma vanaf het begin van je puberteit.  

Een natte droom kan gebeuren omdat je een seksuele droom had, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Er word ook gezegd dat mannen die minder masturberen vaker een natte droom krijgen.

Ik zelf masturbeer als sinds dat ik 11 ben en ik kan me niet herinneren dat ik ooit een natte droom heb gehad.

Cheers.

PS: Ik keek op wikipedia voor deze reactie en ik kwam erachter dat mannen een erectie kunnen krijgen tijdens de rem-slaap, verklaart waarom ik soms wakker word met een stijve

Heyy

Is heel normaal. Dat is een orgasme hebben in je slaap. Een natte droom heet dat. De ene heeft het, de ander niet. Ben14 en heb er nog nooit eentje gehad. Wel een keertje bijna. Had het gevoel dat ik klaarkwam, maar er kwam niks uit, terwijl als ik anders masturbeer ik wel sperma heb. Maak je dus maar geen zorgen. Hoort gewoon lekker bij het opgroeien!

Groetjs

Kaas123

Ja is gewoon normaal

Want je bent 13 jaar 

Reageer