Wachten met neuken of niet?

  • 19 June 2023
  • 6 reacties
  • 256 Bekeken

Badge

Hey,

Ik wil graag neuken met iemand .En ik echt zin in maar ik ben nog maagd en ja ?Moet ik wachten of gewoon doen


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Dit ligt helemaal bij jouw als je dat zelf wilt maar je zou het zoiezo niet moeten forceren ik zelf wil ook graag sex hebben met iemand maar dat lukt me nog niet maar niet jezelf forceren waar je later spijt van krijgt

Ik zou nooit zomaar seks willen hebben omdat IK het wil, je hebt seks omdat je van iemand houd en en elkaar zo vertrouwd dat je allebei graag wilt, dan is het ook iets speciaals, wat het naar mijn idee ook hoort te zijn. Als je het zou doen alleen maar omdat je zelf wilt zou ik me een beetje goedkoop voelen als je snapt wat ik bedoel?

Badge

hoe oud ben je

 

Reputatie 7
Badge +17

Eerst iemand vinden die je echt leuk vindt. Doe het pas als je er echt klaar voor bent en niet gewoon omdat je zin hebt. Wanneer dat is kunnen wij niet voor je bepalen.

Hey je kan ook gewoon masturberen of experimenteren met seks met je bff als je dat zou willen natuurlijk is superlekker heb ook nog nooit seks gehad met een  jongen maar wel al megavaak met mijn bff en vallen allebei op jongens.

Reputatie 3
Badge +3

@Gekaasde kaas is dat nodig om te zeggen?

Reageer