Vraag

Waarom zijn er zo weinig openlijk geile meiden en Hoe zie je het aan een meisje

  • 24 September 2022
  • 9 reacties
  • 1939 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

zoals ik al in de titel vroeg, 

Waarom zie je zo weinig meiden rond puberteit leeftijd die geil zijn. Aangezien ik nu onderhand echt al enorm veel meiden heb gezien met de meest extreme fantasieën op dit forum ben ik wel benieuwd hoe dat dan zit met meiden en geil zijn, en ook vooral omdat mijn vriendin zich er stil over houd om mij te plagen
hetzelfde voor de hoe zie je aan een meisje of ze nou dat soort extreme fantasieën heeft. Hoe kun je nou zien aan een meisje dat ze zeg maar echt heel graag geneukt wil worden of gevingerd ofzo iets.


9 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Meiden zijn op bepaalde gebieden gewoon minder open, ook zijn meiden "netter" dan jongens, snap je? Ik kan me goed voorstellen dat je als meisje niet graag over je fantasieën praat en ook niet uitgebreid gaat vertellen over dat je geneukt wilt worden.

 Jongens hebben een iets sterkere 'lust' als het gaat om seks. Misschien vinden meiden het juist wel awkward? Ik zal het niet weten, ik ben een jongen. Maar ik kan me, nogmaals, wel bevinden in hoe meiden hierover denken.

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

volgens mij is het idd gewoon zo dat jongens over het algemeen hun sexueel gedrag meer uitten dan meisjes, om eerlijk te zijn zou ik niet weten / niet zeker kunnen zeggen dat ze minder lustig zijn maar ik ben het wel met je eens dat de meiden waarsch gewoon zich beter kunnen inhouden met dit soort dingen
 

Reputatie 2
Badge +2

van meiden wordt vaak veel meer verwacht en andere dingen verwacht dan bij jongens. 
Als jongens iemand aantrekelijk vinden is het normaler dat ze dat hard op en luidruchtig met anderen bespreken, Van meiden word er weer verwacht dat ze het stilletjes prive met vriendinnen doen. Hoewel er gelijkheid tussen zou moeten zitten is het ook een feit dat het er weldegenlijk is. Meiden kunnen een heel detaileerde fantasie hebben maar houden dit over het algemeen prive omdat ze heel erg beoordeeld worden als dit bekent word omdat het ook zo weinig gebeurt, dus die 2 houden elkaar in stand. 
als je echt iets zou willen met meiden moet je of naar een club gaan, wat echt aan je lefetijd licht, of een relatie beginnen, Eenmaal in een relatie durven meiden vaak eerlijker en opener te zijn over wat ze willen, maar je moet ze natuurlijk niet gebruiken voor sex. 
Kan je toch niet naar een club en wil je ook geen relatie is het of wachten of online proberen, vaak is het makelijker om online te praten immers je hun vertrouwen hebt, dit is gewoon een best lastige situatie wat het voor meiden ook heel lastig maakt. 

 

als je meer vragen hebt kan je dat aan mij ook altijd gerust stellen :)) hier op t forum kan je je vragen kwijt 

 

Kuzz

Reputatie 3
Badge +3

@kuzz 
Erg bedankt voor het antwoord op me vraag. ikzelf heb een vriendin dus heb het advies niet dringend nodig maar was erg benieuwd ernaar. k heb zeker wat hiervan geleerd 👍🏻.

groetjes thomas

 

-onnodige quote verwijderd KT-

Ik denk dat het voor meiden ook meer gevolgen heeft.  Meiden die met veel jongens zoenen of die geil zijn en seks hebben worden eerder als slet gezien.  Bij jongens is het toch meer geaccepteerd.  Daarom praten ze er minder over. 

Daarbij is het volgens mij biologisch ik bepaald dat mannen gewoon meer seks willen.  En vrouw kan maar zwanger worden van 1 man per keer/ jaar en moet dus goed kijken met wie ze haar genen deelt, en man kan 180 vrouwen zwanger maken als hij zou willen en hoeft dus minder selectief te zijn.  

Reputatie 3
Badge +3

Ik denk dat het voor meiden ook meer gevolgen heeft.  Meiden die met veel jongens zoenen of die geil zijn en seks hebben worden eerder als slet gezien.  Bij jongens is het toch meer geaccepteerd.  Daarom praten ze er minder over. 

Daarbij is het volgens mij biologisch ik bepaald dat mannen gewoon meer seks willen.  En vrouw kan maar zwanger worden van 1 man per keer/ jaar en moet dus goed kijken met wie ze haar genen deelt, en man kan 180 vrouwen zwanger maken als hij zou willen en hoeft dus minder selectief te zijn.  

volgensmij kan hij wel minstens 365 vrouwen zwanger maken in een jaar hoor? of dat heb ik fout

Nog wel meer ook.  Ik noemde gewoon maar een getal

Reputatie 1
Badge

zoals ik al in de titel vroeg, 

Waarom zie je zo weinig meiden rond puberteit leeftijd die geil zijn. Aangezien ik nu onderhand echt al enorm veel meiden heb gezien met de meest extreme fantasieën op dit forum ben ik wel benieuwd hoe dat dan zit met meiden en geil zijn, en ook vooral omdat mijn vriendin zich er stil over houd om mij te plagen
hetzelfde voor de hoe zie je aan een meisje of ze nou dat soort extreme fantasieën heeft. Hoe kun je nou zien aan een meisje dat ze zeg maar echt heel graag geneukt wil worden of gevingerd ofzo iets.

Ik denk dat elke meid dat graag zou willen aleen sommige zijn er meer open over dan ander 

Ik ben altijd wel geil en wil veel seks enzo. Online zeg ik dat gewoon meer in echt weten njet veel het. 

Idd dan zien ze mij als sletje of komen er veel foute jongens op af. 

 

Een vriendin van mij doet het wel gewoon en ze staat wel bekend als makkelijk en sletje en jongens komen ook naar haar met geld enzo of ze wil pijpen 

Reageer