waarom zijn er zo verschrikkelijk veel sex vragenlijsten

  • 6 March 2024
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

heyyy mensjes, waarom zijn er in godsnaam zoveel sex vragenlijsten op het forum?! het grootste deel van alle vragenlijsten hier is sex, wat ten 1e voor sommigen niet in te vullen is, zoals voor mij (ik ben AroAce), en ten 2e gewoon heel irritant. sowieso is het forum geen plek voor sexualistische vragenlijsten, tenzij het is om echt iets te leren. maar ik denk niet dat de vraag welke cupmaat mensen hebben iets te maken heeft met iets leren. wie is het hierin met mij eens?

greetz,

@froggo.123 


4 reacties

Reputatie 3
Badge

Ja snap ik vindt ik zelf ook wel dat het er echt veel is, maar sommige mensen willen wel gewoon graag weten hoe dingen bij anderen gaan of ze al wel eens .. gedaan hebben of gevingerd ofzo. (Anders voelen ze zich miss niet erbij horen idk)

Reputatie 1
Badge

Ik ben het heel erg eens. Ik heb het gevoel dat het ook naar gevaarlijke situaties kan brengen als er te veel word vrijgegeven door sommige. 

Ik denk zelf omdat mensen vragenlijsten heel leuk vinden, wie wil er nou niet 20 vragen lang over zichzelf praten? Seks zelf is een onderwerp dat pubers nou eenmaal interessant vinden, en aangezien het moeilijk voor veel mensen is om hier over te praten is een anonieme vragenlijst een logische oplossing.

 

Toen ik een paar jaar geleden een ander account had irriteerde ik me ook eraan, maar tegenwoordig zie ik het meer als uitlaatklep voor veel mensen. 
 

Ik denk ook dat veel vragenlijsten worden gemaakt door de topic maker om te kijken of wat zij hebben normaal is, van penis lengte tot seksuele fantasieën. ook is het gewoon heel leuk om een vragenlijst te maken.

Veel mensen weten blijkbaar gewoon niet hoe de searchbar werkt,  dus maken ze maar zelf een topic aan😅

Badge

Ik heb nog niet zo lang deze site ontdekt . En ik vroeg me dat ook een beetje af .

Waarom zijn er zo veel sex vragenlijsten

Reageer