Vraag

Waarom wordt je piemel groter in de puberteit?

  • 22 December 2019
  • 11 reacties
  • 1630 Bekeken

Badge

Hey Kids, 

Ik vroeg me dit echt af nu. Niet dat de mijne ik ben net 13 jaar zo klein is. Toen ik 12 jaar was de lengte slap 6 cm  en stijf 10 cm.. Nu ben ik 13 jaar en 2 maanden en is die 9 cm slap en 14 cm hard erectie !!

Waarvoor krijg je een grotere penis of groeit je lul zo? Heeft het met sex te maken dat je een minimale grote moet hebben.. Mijn pleegpa zei toen ik na het zwemmen in de doucheruimte stond hij ook bloot.. je haalt me dadelijk in met PIKLENGTE.. Schaam schaam 😬‼️😋


11 reacties

Hallo Biboy13 :)

Het groeit door je hormonen, de precieze werking weet ik niet maar het heeft in iedergeval te maken met het feit dat er meer hormonen zijn en dat daardoor je penis groeit.

-Dr8gon99

Badge

 

@Dr8gon99

Hey boy, 

 

Ik vind mijn piemel groot genoeg nu .🙌. maar waarom wordt een pik langer dan in de puberteit ? Voor mij hoef het niet schaam me eerder ervoor bij voetballen 🥵

Waarom moet een Pik groter worden? De penis van mijn pleegvader is wat  dikker dan die van mij.. de slappe  lengte zitten we bijna gelijk.. 

De rest van je lichaam groeit toch ook! Zou een beetje raar zijn als we zouden blijven plakken bij 1,50mtr

Badge

 

@Jaap06

Mijn Pik is nu 14 cm in erectie en slap 9 cm ben net 13 jaar geworden.. Waarom nog groter en groeit nog langer en dikker in de puberteit.?? Ik heb mannen in de sauna gezien die een micropenis hadden 1- 2 cm slap en ik denk maar 5 cm stijf. 🤔😂 Of is de mijne nog te klein voor een vagina van een meisje te penetreren ?? 

Biboy13 het kan ook in de genen zitten. Als je ooms en neven ook een wat grotere piemel hebben zou jij dat ook krijgen. Ik heb een teamgenoot die erg klein is en krijgt daar medicijnen voor om de zojn groei te stimuleren en heeft ook een hele kleine piemel. En 1 jongen is juist heel

erg lang en zijn piemel is de grootste van ons allemaal en hij begint ook schaamhaar te krijgen terwijl de rest nog helemaal kaal is.

als je er echt mee zit moet je naar je huisarts gaan. Daar hoef je je niet voor te schamen want hij/zij ziet elke dag wel geslachtsdelen

Badge

 

@Jaap06

 

Hey jongen!

 

Mijn pleegvader had vandaag nog een afspraak kunnen inplannen met de huisarts. Is ook vanwege mijn wat strakke voorhuid mijn piemel is dikker geworden.  Mijn niet echte pa wou er bij zijn. Vond ik niet erg we mogen elkaar super. 👍🙌Gelukkig was de arts een oudere man in de 50 . 

IK moest eerst alles uitrekken behalve mijn onderbroekje. Hij vroeg mijn leeftijd ik zei 13 net geworden. Mijn lengte opgemeten was 1 meter 70 en ik woog 61 kg op de weegschaal . Alles was normaal voor mijn leeftijd alleen dat ik iets langer was dan het gemiddelde. Hij zei ook  dat ik midden in de puberteit zat I! Ik had okselhaar en donshaartjes gezicht.

Toen moest echt mijn boxershort uit ik stond dus naakt. Hij pakte een rubber handschoen of zo. Hij zei grappig je hebt schaamhaar gelukkig nog.. anderen scheren het vaak weg. Mijn pleegpa zei tegen de arts.. dat ik  al kon  ejaculeren en  pas mijn eerste zaadlozing door masturberen. Ahah gelukkig zei hij het.. Ik schaam me ervoor. 😬😂 Mijn piemel was voor mijn leeftijd behoorlijk groot  dan het gemiddelde merkte hij op. En hij voelde aan mijn balzak en testikels. Dat was ook goed.

Toen zei ie je had last van je voorhuid om het terug te trekken. Ik zei dus ja. Ik geef je een hormoonzalf om het stukje huid voor dunner te maken. Je moet het op gaan rekken. Toen zei mijn pa laat hem zien hoe het moet. Hij vroeg of ik dat goed vond.? Ik zei ja.. hij had mij penis vast smeerde wat zalf bij de eikel en trok  het velletje naar achter en naar voor. Dat deed ie 10 keer en dat moet ik smorgens en avonds doen. Ik kreeg wel een stijve ervan hij zei dat het niet erg was en zelfs makkelijker is nu om de voorhuid over de eikel te schuiven. Je kunt nu meer kracht zetten. Mijn pleeg pa zei die jongen mag niet klagen over de lengte van zijn geslachtsdeel. De arts zei daar sluit ik me bij aan.. er zijn volwassen mannen die kleiner geschapen zijn dan u 13 jarige zoon die nog in de groei zit.🙌💪

 

Was wel een beetje verlegen toen ik naakt was maar ben wel blij dat ik geweest ben.😀😊

 

 

 

 

 

Goed dat je bij de huisarts bent geweest en dat je een oplossing voor je probleem hebt gevonden en dat je daar blij mee bent ondanks dat je naakt moest zijn.

-Dr8gon99

Badge

 

 

@Dr8gon99

Hey boy, 

Ik vind de puberteit wel spannend allemaal. Mijn body begint meer op een man te lijken. In elk geval is mijn piemel nu al een volwassen formaatje💪

Ik doe zwemmen en voetbal dus ben ik naakt zijn gewend. Alleen als je een medische onderzoek krijg maakt het allemaal wat erger😂

Hoi Biboy wat goed dat je zo’n band hebt met je pleegvader. Ik ga ook 1x per jaar met m’n moeder naar de huisarts om ons helemaal na te laten kijken en dan lig ik ook helemaal naakt daar.  Maar ik heb daar geen moeite mee misschien dat ik in hart en nieren naturist ben en ook thuis vaak helemaal naakt ben. Hou je ons op de hoogte hoe het gaat?

Badge

 

@Jaap06

 

IK mag mijn pleegpa super graag. Hij hug me vaak en we doen een af en toe een potje worstelen. Liefst bloot ik geil op zijn mooie  athletisch body 😋 Hij is 39 jaar en vet onder de tattoos hij is fysiotherapeut van beroep. Een lekker ding volgens mij heeft hij dat door dat ik ook op mannen valt. 

 

Je hebt een grote voor je leeftijd helaas heb ik een kleine en ben al een jaar gestopt met groeien die van mij is maar 10,2 cm stijf en ik ben 16

Reageer