Vraag

Waarom voelt hij niks?

  • 9 December 2022
  • 9 reacties
  • 748 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hoi hoi

ik was dus vandaag nog eens een poging aan het doen om mijn vriendje af te trekken en ja weer eens gestopt omdat ik me weer eens ongelooflijk hard schaamde.

maar toen ik gestopt was zei hij dat hij er niks van voelde, hoe komt dit?

en heeft iemand tips hoe dit minder gênant kan worden???

Gwn_me 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Missxhien eens met hem over hebben. Hij weet vast hoe het komt dat het niet lukt

Reputatie 7
Badge +17

Hij zou kunnen laten zien hoe hij zichzelf aftrekt.

Reputatie 2
Badge +1

Hij zou kunnen laten zien hoe hij zichzelf aftrekt.

ik had hem op dat moment al gevraagd wat ik moet doen en hij zei dat hij het zelf niet weet, was best vervelend want hij zei dat ik het zelf moet uitvinden uiteindelijk

Reputatie 7
Badge +19

Hij zou kunnen laten zien hoe hij zichzelf aftrekt.

ik had hem op dat moment al gevraagd wat ik moet doen en hij zei dat hij het zelf niet weet, was best vervelend want hij zei dat ik het zelf moet uitvinden uiteindelijk

lijkt me niet jouw probleem uiteindelijk. Hij heeft dan gwn pech

Praat gwn met hem er over, wel beetje irri dat hij het zelf nog niet weer. Stel je gewoon voor dat je het even bij jezelf doeg ofz dan wordt het misschien minder gênant?

Reputatie 7
Badge +17

Hij zou je toch echt wel moeten helpen. Hij weet toch wel wat hij bij zichzelf lekker vind? En als hij dat moeilijk kan uitleggen moet hij het maar laten zien. Als hij dat ook niet wil heeft hij idd pech gehad.

Badge

Onnodige quotes verwijderd 

ik had hem op dat moment al gevraagd wat ik moet doen en hij zei dat hij het zelf niet weet, was best vervelend want hij zei dat ik het zelf moet uitvinden uiteindelijk

doet hij het nooit zelf bij zijn eigen dan?

Reputatie 2
Badge +1

Onnodige quotes verwijderd 

ik had hem op dat moment al gevraagd wat ik moet doen en hij zei dat hij het zelf niet weet, was best vervelend want hij zei dat ik het zelf moet uitvinden uiteindelijk

doet hij het nooit zelf bij zijn eigen dan?

jawel hoor, maar hij vindt blijkbaar dat ik zelf moet ontdekken wat ik moet doen omdat dit voor ons allebei nieuw is. 

Reputatie 7
Badge +17

Wel raar dat hij verwacht dat je het zelf maar uitzoekt. Zo werkt dat niet. Met seks moet je er samen achter komen wat jullie lekker/fijn vinden.  Als hij helemaal niet wil helpen zou ik er ook geen moeite voor doen als ik jou was. Dan heeft hij dus pech gehad zoals ik al zei.

Reageer