Skip to main content

Hey hey ik ben hier weer

Dus effe een vraagje

hoe komt het dat ik als ik mezelf vinger dat het heel lang duurt voordat ik klaarkom en zelfs maar iets van gevoel krijg en gewoon adem en geen geluid maak terwijl als mijn vriendje mij vingert dat ik wel geluid maak en wel meteen iets voel en wel snel klaarkom? heeft iemand anders dit nog en is dit normaal?

groetjes

Gwn_me

Misschien doe jij het wel anders dan je vriendje? Je kan eens aan hem vragen wat hij precies doet. Of je kan eens voor een spiegel gaan zitten als hij het doet, dan kun je meekijken.


misschien omdat je dan meer opgewonden bent?


Ik ben geen meisje maar ik denk dat het meest logische antwoord is dat je meer opgewonden bent en het spannender vind als je vriendje het doet, door deze positieve spanning voel je je beter en is het waarschijnlijk dan ook fijner.

 

Oftewel in het kort: omdat het zo leuk is met je vriendje is het alleen doen saai geworden voor je lichaam


Ja kan idd, dan zit je met je vriendje, en als je het zelf doet, herken je je bewegingen, weetje wat je gaat doen, als jou vriendje zn vinger ineens naar links doen is da voor jou onwervachts….

 

Mij_Niet_Gezien 


Is altijd geiler als iemand anders het doet dan dat je het zelf doet of je moet eens iets doen wat je nog nooit hebt geprobeerd als je zelf masturbeert om het leuker te maken ik plas altijd een beetje als ik masturbeer daar kom ik van klaar maar niet ieder meisje vind dit geil sommige vinden het vies , je kan een beertje of kussen nemen en daar met je vagina op rijden is ook eeg lekker of een speeltje kopen.


Reageer