Skip to main content

Heyy, paar dagen geleden ben ik voor het eerst door me vriendje gevingerd. Ik voelde na 20 minuten eigenlijk nog niet zoveel ook al voelde hij wel bij me clitoris. Vroeg me af of dit normaal is bij de eerste keer. Als ik mezelf trouwens vinger voel ik ook eigenlijk niks. (Wil graag geen dingen zoals vibrators gebruiken)

-onnodige quote verwijderd-

Hoi.

Ik kan alleen voor mezelf praten maar bij mij kwam dat op een gegeven moment vanzelf. 

Ik weet niet hoe oud jij bent? Mijn gevoel begon rond mijn 11e - 12e, ik ben nu 16. Ik denk ook dat je je er niet teveel op moet focussen. Geniet van 'het doen' en verplicht jezelf niet tot het moeten voelen. Bedenk dat klaarkomen in het begin niet vanzelfsprekend is. Het is echt iets dat moet groeien. Zelf wist ik in het begin niet eens dat ik klaarkwam omdat ik de schokjes die ik voelde niet herkende. Nu weet ik dat het mijn eerste orgasmes waren 🙂 

Succes!


Mischien spanning  mijn ex was daar juist overgevoelig 


nee ik vind het niet spannend ofzo. Dat denk ik dan want als ik het bij mezelf doe voel ik ook eigenlijks niks en ik doe het ook niet verkeerd vgm maar misschien komt het gwn omdat ik het echt pas kort doe enz


Reageer