hoi, ik vraag me al een lange tijd af hoezo mensen luiers dragen lekker vinden. ik kan het me niet voorstellen dat het lekker is om in je eigen ontlasting rond te lopen of werkt het niet zo?
Luiers dragen na je kindertijd is eigenlijk een medisch probleem. Problemen met je blaas, darmen enz of een gevolg van bv heel erg autisme en zo. Of oude mensen die incontinent zijn en luiers moeten dragen omdat ze hun plas niet meer kunnen inhouden. Of prostaatkanker hebben. Voor die situaties heb ik super veel begrip voor.
Mensen die expres luiers dragen en ze eigenlijk niet nodig hebben dat is niet meer of minder dan een fetisj. Ze krijgen er een seks prikkel door. Ze geilen erop. Ieder het zijne zegmaar. Ga uw gang. Het is niet mijn ding.
Het word hier op het forum wel erg door elkaar gehaald soms.
En ik vrees dat er ook een aantal volwassenen tussen zitten die op luiers (en plas en poep en mss ook wel kots en bloed) geilen en onze tienerreacties willen lezen.
En dat allemaal terwijl de aarde zich aan 1670 km per uur rond zijn as draait en aan 30 km per seconde rond de zon, die aan 20 km per sec naar het sterrenbeeld Hercules vliegt en we vliegen met z'n allen aan 220 km per seconde in 226 miljoen jaar een keer rond het centrum van de Melkweg.
Hallo, ik moet luiers dragen vanwege mijn incontinentie en bedplassen. Ik heb er ook een fettish voor gekregen. Het werkt een beetje zo: ik krijg niet persee een kick van het in me eigen plas rondlopen, maar het gevoel dat ik overal kan plassen zonder dat mensen het weten geeft mij een kick. Het gevoel van een volle luier tussen me benen is ook fijn. En dan denk je misschien: je zei net dat je geen kick krijgt van rondlopen in me eigen plas. Dat klopt. Er is een verschil tussen het plas gedeelte en het volle luier gedeelte. Ik vind het ook gewoon fijn om me een beetje als een klein kind te voelen en te plassen wanneer ik wil.
Precies dat gevoel heb ik ook
hoi, ik vraag me al een lange tijd af hoezo mensen luiers dragen lekker vinden. ik kan het me niet voorstellen dat het lekker is om in je eigen ontlasting rond te lopen of werkt het niet zo?
Ik heb last van incontinentie en daarom draag ik dag en nacht luiers. Voordat ik last had van incontinentie overdag had ik al wel last van bedplassen. Ik had zoveel geprobeerd om van het bedplassen af te komen maar eigenlijk werkte niks. Veel dingen geprobeerd maar elke ochtend werd ik alsnog wakker in een nat koud en stinkend bed. Of je wordt midden in de nacht wakker tussen het natte beddengoed. Ik kon nooit lekker slapen alle gebroken nachten...ik ging er echt aan onderdoor. Toen uiteindelijk de overstap gemaakt naar luiers en ik wilde het eigenlijk niet maar na een laar dagen was ik zo blij dat ik luiers droeg. Eindelijk kon ik weer nachten lang doorslapen! Ik hoefde me geen zorgen meer te maken over ongelukjes 's nachts en ik was niet meer bang om te gaan slapen. Deze rust die ik.heb gekregen door het dragen van een luier is de reden dat ik het fijn vind om een luier te dragen. Ze beschermen goed en daardoor geven ze mij een fijn en geborgen gevoel. Natuurlijk zou ik liever geen last hebben van incontinentie maar door luiers kan ik er wel veel makkelijker mee om gaan.
Ik weet niet of andere het ook zo ervaren maar dit is mijn persoonlijke ervaring met het fijn vinden van luiers.
Liefs Linne
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.